Σύστημα διαχείρισης παραπόνων από την MetLife Alico

Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/5/2013

Με σκοπό την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών της, η MetLife Alico έχει ήδη θέσει σε εφαρμογή ένα νέο σύστημα διαχείρισης παραπόνων.

 

Το συγκεκριμένο σύστημα της εταιρείας δίνει τη δυνατότητα σε κάθε ασφαλισμένο της Alico να υποβάλλει σχετική αιτίαση ή παράπονο με τον τρόπο που τον εξυπηρετεί καλύτερα, μέσα από μια σειρά επιλογών, που περιλαμβάνουν:

• Τηλεφωνική επικοινωνία στο τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας.

• Αποστολή μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (μέσω της ιστοσελίδας www.metlifealico.gr και ειδικότερα μέσω του συνδέσμου «Επικοινωνήστε μαζί μας»).

• Ειδική φόρμα επικοινωνίας,η οποία βρίσκεται διαθέσιμη σε όλα τα μέλη της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-services, για τους ασφαλισμένους της εταιρείας.

• Αποστολή Fax.

• Επικοινωνία μέσω των γραφείων πωλήσεων της εταιρείας σε όλη την Ελλάδα.

• Επιστολή, η οποία θα αποσταλεί ταχυδρομικά στα κεντρικά γραφεία της εταιρίας.


Τέλος, όπως αναφέρει η εταιρεία, το χρονικό διάστημα αποστολής της τελικής απάντησης της εταιρίας δεν θα υπερβαίνει τις 30 ημερολογιακές ημέρες από τη λήψη του αιτήματος.