Σύστημα διαχείρισης παραπόνων από την MetLife Alico
Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/5/2013
Με σκοπό την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών της, η MetLife Alico έχει ήδη θέσει σε εφαρμογή ένα νέο σύστημα διαχείρισης παραπόνων.
Το συγκεκριμένο σύστημα της εταιρείας δίνει τη δυνατότητα σε κάθε ασφαλισμένο της Alico να υποβάλλει σχετική αιτίαση ή παράπονο με τον τρόπο που τον εξυπηρετεί καλύτερα, μέσα από μια σειρά επιλογών, που περιλαμβάνουν:
• Τηλεφωνική επικοινωνία στο τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας.
• Αποστολή μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (μέσω της ιστοσελίδας www.metlifealico.gr και ειδικότερα μέσω του συνδέσμου «Επικοινωνήστε μαζί μας»).
• Ειδική φόρμα επικοινωνίας,η οποία βρίσκεται διαθέσιμη σε όλα τα μέλη της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-services, για τους ασφαλισμένους της εταιρείας.
• Αποστολή Fax.
• Επικοινωνία μέσω των γραφείων πωλήσεων της εταιρείας σε όλη την Ελλάδα.
• Επιστολή, η οποία θα αποσταλεί ταχυδρομικά στα κεντρικά γραφεία της εταιρίας.
Τέλος, όπως αναφέρει η εταιρεία, το χρονικό διάστημα αποστολής της τελικής απάντησης της εταιρίας δεν θα υπερβαίνει τις 30 ημερολογιακές ημέρες από τη λήψη του αιτήματος.