Με νέο λογότυπο κι έντυπα επικοινωνίας η Υδρόγειος Ασφαλιστική εδραιώνει την επί 40 χρόνια παρουσία της στον ασφαλιστικό κλάδο και ανανεώνει τον εταιρικό της προσανατολισμό.

Υδρόγειος Ασφαλιστική: Νέο προφίλ

Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/9/2013

Με νέα εταιρική ταυτότητα, λογότυπο και μια σειρά από ενέργειες επικοινωνίας η Υδρόγειος Ασφαλιστική συνεχίζει έπειτα από 40 χρόνια παρουσίας την ανοδική της πορεία στο χώρο της ασφάλισης.

 

Η Υδρόγειος Ασφαλιστική συμπληρώνει φέτος 40 χρόνια παρουσίας στην Ελληνική αγορά και 10 χρόνια παρουσίας στην Κύπρο (Υδρόγειος Ασφαλιστική Κύπρου). Με νέα λοιπόν εταιρική ταυτότητα, ανανεώνει το λογότυπό της, καθώς και το σχεδιασμό της με μία σειρά εντύπων κι άλλων υλικών επικοινωνίας, προκειμένου να προβάλει τον σύγχρονο προσανατολισμό της.

Στο πλαίσιο αυτό ετοιμάζεται να προσφέρει και νέα ασφαλιστικά πακέτα, τα οποία, διαμορφωμένα στις σημερινές συνθήκες, διευκολύνουν τους ασφαλισμένους και παρέχουν ολοκληρωμένες ασφαλιστικές επιλογές, όπως για παράδειγμα τα 3μηνα πακέτα ασφάλισης οχημάτων.

Όπως άλλωστε δήλωσε ο Παύλος Κασκαρέλης, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, το ζητούμενο ήταν να ανανεωθεί και να ενισχυθεί η εικόνα της Υδρογείου, μέσα από μια πιο σύγχρονη προσέγγιση, η οποία συνεχίζει ωστόσο να εκφράζει τη βασική φιλοσοφία και τις αξίες της ασφαλιστικής πίστης.

Παράλληλα, ένα βίντεο, παραγωγής τριών μηνών, μέσα από πραγματικές μαρτυρίες ασφαλισμένων και συνεργατών της, καθώς και το ανθρώπινο δυναμικό της δημιούργησε η Υδρόγειος με αφορμή την επέτειο των 40 χρόνων της στην Ελληνική αγορά καθώς και των 10 χρόνων της στην Κύπρο (Υδρόγειος Ασφαλιστική Κύπρου).

 

Τελευταία νέα