Διεθνής διάκριση για τη Mapfre

Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/7/2013

Η Marpfe Asistencia Ελλάδας κατέλαβε την πρώτη θέση μεταξύ των θυγατρικών εταιρειών του Ομίλου, που δραστηριοποιούνται σε Ευρώπη, Ασία και Μέση Ανατολή για το περασμένο έτος.

 
Στην έρευνα αξιολόγησης ποιότητας (Quality Observatory) που διεξήχθη από τη μητρική εταιρεία Mapfre S.A., έπειτα από ανάθεση σε ανεξάρτητο φορέα, η Marpfe Asistencia Ελλάδας κατέλαβε την πρώτη θέση μεταξύ των θυγατρικών εταιρειών του Ομίλου και τη 2η θέση μεταξύ των 46 θυγατρικών συνολικά για το 2012.

Αντικείμενο της έρευνας ήταν η ολοκληρωμένη αξιολόγηση του επιπέδου ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πελάτες και της εικόνας που έχουν διαμορφώσει οι πελάτες για την εταιρεία, με στόχο την αναβάθμιση υπηρεσιών, προϊόντων και διαδικασιών και την εφαρμογή διορθωτικών παρεμβάσεων όπου απαιτούνται. Ειδικότερα, εξετάστηκε ο δείκτης ικανοποίησης σε έξι ομάδες: Πελάτες B2B, Πελάτες B2B2C, Προμηθευτές (Δίκτυο Συνεργατών Βοήθειας), Προσωπικό της Εταιρείας, Τελικοί Καταναλωτές και Διευθύνσεις εντός του Ομίλου.

Σύμφωνα με τα επίσημα αποτελέσματα, το σκορ της συνολικής αξιολόγησης ήταν 92,6/100 κι έτσι η Mapfre Asistencia Ελλάδας συγκέντρωσε υψηλότατες βαθμολογίες σε κατηγορίες όπως η ικανότητα διαχείρισης περιστατικών, η διαχείριση εταιρικών λογαριασμών, η επικοινωνία, η εκπαίδευση προσωπικού, η ίση μεταχείριση και η πρόσβαση σε ευκαιρίες, η εφαρμογή εταιρικών κανόνων, η υποστήριξη ΙΤ. Υψηλές ήταν οι επιδόσεις της ελληνικής θυγατρικής και σε τομείς που αφορούν το προσωπικό και το Δίκτυο Συνεργατών της, όπως η παροχή υπηρεσιών βοηθείας, οι χρόνοι ανταπόκρισης, η ευελιξία και η ανταγωνιστικότητα, η εκπαίδευση, οι αμοιβές και η καινοτομία.


 

Τελευταία νέα