Η AXA ασφαλιστική ενίσχυσε τις ψηφιακές τις υπηρεσίες με νέα εργαλεία και σύγχρονες εφαρμογές από την 1η Οκτωβρίου 2013, για πιο άμεση, διαδραστική και αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πελατών της.

Ηλεκτρονική κάρτα μέλους από την AXA

Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/10/2013

Η AXA εγκαινίασε μια νέα υπηρεσία, την ηλεκτρονική κάρτα μέλους, με την οποία οι πελάτες της μπορούν μέσω ενός sms να έχουν στο κινητό τους άμεσα όλες τις διαθέσιμες πληροφορίες.


Η AXA ασφαλιστική, υιοθετώντας νέα εργαλεία και σύγχρονες εφαρμογές που βελτιώνουν την εξυπηρέτησή των πελατών της, από την 1η Οκτωβρίου 2013 δημιούργησε μια νέα ηλεκτρονική υπηρεσία.

Πιο συγκεκριμένα, ενημερώνει ηλεκτρονικά τους ασφαλισμένους της, μέσω μηνύματος (sms) που αποστέλλει στο κινητό τους τηλέφωνο, αντικαθιστώντας την ταχυδρομική αποστολή της κάρτας και της επιστολής καλωσορίσματος. Πλέον, οι πελάτες της ΑΧΑ μπορούν, μέσω αυτού του μηνύματος, να «κατεβάσουν» στο κινητό τους την ηλεκτρονική κάρτα μέλους και να έχουν άμεσα διαθέσιμες πληροφορίες για την καλύτερη και γρηγορότερη εξυπηρέτησή τους.

Ενισχύοντας τις ψηφιακές της υπηρεσίες, η ΑΧΑ στοχεύει στην πιο άμεση, ευέλικτη, διαδραστική και αποτελεσματική σχέση με τους ασφαλισμένους της και στη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία επέλεξε για αυτές τις mobile υπηρεσίες τη Yuboto, μια ελληνική εταιρεία ανάπτυξης και παροχής ολοκληρωμένων υπηρεσιών «mobile marketing» και προηγμένων τηλεπικοινωνιακών λύσεων.  

Τελευταία νέα