Η INTERAMERICAN βραβεύτηκε με τη διάκριση της Επιχειρηματικής Αριστείας από την EFQM για την πελατοκεντρική της αντίληψη και τις παροχές της προς τους ασφαλισμένους της.
Η INTERAMERICAN συμμετέχοντας στην αριστεία, έτυχε της αναγνώρισης του θεσμού των διεθνών πιστοποιήσεων EFQM κατά τη φετινή εκδήλωση Επιχειρηματικής Αριστείας που οργάνωσε πρόσφατα η Ελληνική Εταιρεία Διοικήσεως Επιχειρήσεων.
Η INTERAMERICAN λοιπόν πιστοποιήθηκε για την κατάκτηση του πρώτου επιπέδου του Μοντέλου Επιχειρηματικής Αριστείας EFQM, παρουσιάζοντας τρία χαρακτηριστικά έργα του τομέα εξυπηρέτησης πελατών:
• Οργάνωση του φυσικού και ηλεκτρονικού χώρου εργασίας με στόχο τη βελτίωση της αποδοτικότητας και του περιορισμού των σφαλμάτων στη διαχείριση θεμάτων των πελατών. • Διαχείριση των παραπόνων, με στόχο τη μέγιστη ικανοποίηση των πελατών και τη διατήρηση της πελατειακής πίστης. • Προτεραιότητα, σε κάθε περίπτωση, στους πελάτες – έργο που ανταποκρίνεται σε μία από τις βασικές αρχές του μοντέλου EFQM.
Αξίζει τέλος να σημειωθεί ότι η επιτυχία της INTERAMERICAN στην υλοποίηση των ανωτέρω έργων επιτεύχθηκε με την ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση πελατοκεντρικών διαδικασιών και συστημάτων, μέσα από τη συνεργασία του τομέα εξυπηρέτησης πελατών με τους άλλους λειτουργικούς τομείς της εταιρείας, στη βάση της συνεχούς αυτό-αξιολόγησης και βελτίωσης της εσωτερικής οργάνωσης.