Η Carglass στην «6η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών»
Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/3/2014
Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων που διοργάνωσε το ΕΙΕΠ για την «6η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών», η Carglass παρουσίασε σε εκπρόσωπους εταιρειών τον τρόπο και τις δομές λειτουργίας της.
Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), διοργανώνοντας την «6η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών», δημιούργησε την ευκαιρία στις εταιρείες που συμμετείχαν στο θεσμό να προβάλλουν τους όρους λειτουργίας τους και τον τρόπο εξυπηρέτησης των πελατών τους.
Ειδικότερα, η Carglass ήταν μια από τις επιχειρήσεις αυτές που είχε την ευκαιρία να φιλοξενήσει τα μέλη του Ινστιτούτου στο κατάστημα της εταιρείας στο Μαρούσι και να τους παρουσιάσει διεξοδικά τον τρόπο λειτουργίας της. Μάλιστα, οι εκπρόσωποι αυτοί είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά την εξυπηρέτηση της Carglass. Επιπλέον, το ενδιαφέρον των εκπροσώπων προκάλεσε ο δείκτης εξυπηρέτησης Net Promoter Score (NPS) που χαρακτηρίζει την Carglass και ο οποίος για το 2013 έφτασε το 87%, σύμφωνα με την έρευνα που διεξάγει η ανεξάρτητη εταιρεία GfK σε καθημερινή βάση.
Όπως δήλωσε άλλωστε και ο Πρόεδρος του ΕΙΕΠ κ. Γιώργος Βασιλαράς: «Το σύστημα εξυπηρέτησης πελατών της Carglass, όπως παρουσιάστηκε από τους εισηγητές, σε συνδυασμό με την ξενάγηση στο χώρο του καταστήματος, την άριστη διοργάνωση και την ευχάριστη φιλοξενία, ενθουσίασαν και ικανοποίησαν όλους τους προσκεκλημένους – μέλη του ΕΙΕΠ. Η Carglass με ηγετική θέση στον τομέα δραστηριότητάς της συμμετείχε στο φετινό εορτασμό και μοιράστηκε με τα υπόλοιπα μέλη του Ινστιτούτου, γνώση και βέλτιστες πρακτικές γύρω από την εξυπηρέτηση των πελατών».