Με μία ξεχωριστή εκδήλωση σε έναν ιδιαίτερο χώρο, η Saint-Gobain Autover Hellas γιόρτασε τα 350 χρόνια από την ίδρυση της μητρικής της εταιρίας Saint-Gobain.

350 ΧΡΟΝΙΑ SAINT-GOBAIN

Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/11/2015

Με μία ξεχωριστή εκδήλωση σε έναν ιδιαίτερο χώρο, η Saint-Gobain Autover Hellas γιόρτασε τα 350 χρόνια από την ίδρυση της μητρικής της εταιρίας Saint-Gobain.

 
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου στην Αθήνα, στις 6 και 7 Νοεμβρίου 2015. Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς καθώς και οι συνεργάτες του δικτύου Glassdrive®, του μεγαλύτερου δικτύου επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων αυτοκινήτου στην Ελλάδα, το οποίο ανήκει στην Saint-Gobain.

Η εκδήλωση περιελάμβανε ένα διαδραστικό εκθεσιακό περίπτερο μέσα στο Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου, στο οποίο οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν από τους εκπροσώπους της Saint-Gobain Autover Hellas, και να γνωρίσουν την ιστορία και την εξέλιξη της Saint-Gobain μέσα στους τελευταίους τρείς (3) αιώνες της ύπαρξης της.

Παράλληλα, οι προσκεκλημένοι της Saint-Gobain, ενημερώθηκαν για την ιστορία, την πορεία και την εξέλιξη των κρυστάλλων αυτοκινήτου στο πέρασμα των αιώνων. Η περιήγηση περιελάμβανε τα στάδια παραγωγής των κρυστάλλων, αρχής γενομένης από τις πρώτες ύλες έως και την διαμόρφωση του τελικού προϊόντος. 

Με μοναδικό και διαδραστικό τρόπο, παρουσιάστηκαν οι καινοτομίες και οι διεθνείς πατέντες της Saint-Gobain στα κρύσταλλα αυτοκινήτων, όπως το ακουστικό και το θερμικό κρύσταλλο, προϊόντα που εξασφαλίζουν μια σύγχρονη, ασφαλή και άνετη οδήγηση. 

Ξεχωριστή παρουσία στο περίπτερο της Saint-Gobain είχε το διαδραστικό και εκπαιδευτικό μοντέλο προσομοίωσης με τα γυαλιά της “Google”, όπου ο επισκέπτης είχε την μοναδική ευκαιρία να «φορέσει» τα γυαλιά της “Google” και να δει το μέλλον στην αντικατάσταση και επισκευή κρυστάλλων έτσι όπως το σχεδιάζει η Saint-Gobain.

Αξιοσημείωτη παρουσία στην «έκθεση» της Saint-Gobain είχε το ηλεκτρονικό κατάστημα my@utover, το πιο εξελιγμένο της αγοράς, όπου παρουσιάστηκε η απλότητα, λειτουργικότητα, χρηστικότητα και παραγωγικότητα του ηλεκτρονικού καταστήματος για τον Έλληνα επισκευαστή κρυστάλλων αυτοκινήτων.

Μια ακόμα καινοτομία της Saint-Gobain, είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν οι επισκέπτες της έκθεσης. Πρόκειται για το «ελαφρύ» εμπρόσθιο κρύσταλλο, το οποίο η Saint-Gobain, κατασκεύασε σε συνεργασία με τις αυτοκινητοβιομηχανίες οι οποίες επιζητούν τρόπους να μειώσουν το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου για λόγους εξοικονόμησης ενέργειας και ρύπων. 

Το παρμπρίζ “light” της Saint-Gobain είναι κατά 1,5 κιλό ελαφρύτερο λόγω της μείωσης του πάχους του κρυστάλλου από 4,5 χιλιοστά σε 3 χιλιοστά, διατηρώντας αμετάβλητες τις προδιαγραφές ασφάλειας του κρυστάλλου. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες που χρησιμοποιούν την πρωτοπόρο αυτή τεχνολογία της Saint-Gobain είναι η Alpha Romeo, η Porsche, η Ferrari & η BMW.

Τέλος, εξέχουσα παρουσία στο περίπτερο της Saint-Gobain είχε το τμήμα που αναφερόταν στην Glassdrive®. Η Glassdrive® είναι μια διεθνής αναπτυσσόμενη εταιρία, η οποία προσφέρει υπηρεσίες επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων αυτοκινήτου.