Οδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 56576 αναγνώστες
|
Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/8/2012 |
Ένα από τα θετικά του συγκεκριμένου μοντέλου είναι η ποιότητα κύλισης. Είτε ταξιδεύει κανείς στην εθνική, με απαγορευτικές ταχύτητες, είτε κινείται στο κέντρο της πόλης, σε αμφίβολης ποιότητας δρόμους. Οι αναρτήσεις φιλτράρουν σχεδόν το σύνολο των ανωμαλιών του οδοστρώματος. Σε συνεργασία, δε, με την καλή ηχομόνωση της καμπίνας, εξασφαλίζουν ένα ήσυχο σαλόνι, σχεδόν αποκομμένο από τον έξω κόσμο.
Το ίδιο, δυστυχώς, προσπαθεί να πετύχει και το... σύστημα διεύθυνσης, που δεν μεταφέρει κάποια ιδιαίτερη αίσθηση στα χέρια του οδηγού. Παρόλα αυτά, ο οδηγός μπορεί να προσαρμόσει την υποβοήθηση, ώστε να γίνει πιο «βαρύ» και άμεσο, με βάση τα γούστα του.
Εάν τώρα αποφασίσει κανείς να κινηθεί πιο σβέλτα, το V40 δεν πρόκειται να πει όχι. Οι κλίσεις στις στροφές είναι μεν υπαρκτές, δεν τρομάζουν όμως τον οδηγό. Αντίστοιχα τα περιθώρια πρόσφυσης είναι υψηλά και η συμπεριφορά του αυτοκινήτου προοδευτική και προβλέψιμη. Όσο για το σύστημα ευστάθειας DSTC, διαθέτει ειδικό πρόγραμμα Sport, που αφήνει το αυτοκίνητο να έρθει λίγο πιο κοντά στα όρια, πάντα όμως με ασφάλεια.
|