Δοκιμή: Volvo V40 T3
Διαβάστηκε από 56569 αναγνώστες
|
Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/8/2012 |
Όπως το πρώτο S40, του 1995, άφησε πίσω του το 460 και την «παλιά» λογική της εταιρίας, έτσι και το καινούριο V40 δείχνει να ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο για τη Volvo.
+ Συστήματα παθητικής ασφάλειας, αισθητική, χαρακτήρας - Πλευρική στήριξη καθισμάτων, χώρος αποσκευών
Εάν το υπάρχον S60 αποτέλεσε μία ευχάριστη έκπληξη, σε ο,τι αφορά το νέο πρόσωπο της Volvo, με το V40 η Σουηδική εταιρία δηλώνει ξεκάθαρα το ποια είναι η φιλοσοφία της, εν έτει 2012. Μοντέρνο, με state-of-the-art ηλεκτρονικό εξοπλισμό και, το κυριότερο, με άποψη που πηγάζει μέσα από μία νέα σχεδιαστική ταυτότητα, έχει όλα όσα χρειάζεται για να αλλάξει τον τρόπο που βλέπουν πολλοί την εταιρία.
Αφήνοντας πίσω τη λογική των σεντάν και, εν μέρει, των SW, το νέο V40 πατάει σταθερά στην κατηγορία των μικρομεσαίων hatchback, και μάλιστα στο ανώτερο άκρο της. Τόσο από άποψης ποιότητας, όσο και λόγω... διαστάσεων, αφού με 4,37 μέτρα δεν είναι πολλά που το ξεπερνάνε σε μήκος.
Εμφανισιακά ίσως οι φωτογραφίες να το αδικούν λίγο, καθώς από κοντά το μοντέλο δείχνει πολύ πιο δυναμικό και όμορφο. Στο εμπρόσθιο μέρος ξεχωρίζει η χαρακτηριστική μάσκα και το δυναμικό καπό, ενώ και το πίσω τμήμα, χάρη στα φώτα και τη διαμόρφωση της εκεί πόρτας, τραβά αντίστοιχα το βλέμμα. Το ίδιο ισχύει φυσικά και για το τελείωμα της οροφής, που δίνει μια ιδιαίτερη δυναμική στο V40. Και μέσα σε όλα φυσικά, το V40 αποπνέει μια ιδιαίτερη αίσθηση στιβαρότητας και αρχοντιάς, στοιχεία λίγο-πολύ αναμενόμενα από ένα μοντέλο της Volvo.
Δείτε επιπλέον Την δοκιμή του πετρελαιοκίνητου Volvo V40 D2 1,6
Αναλυτικές τιμές και εξοπλισμός του μοντέλου
Ένα Video του Volvo V40 σε δράση
Ένα αποκαλυπτικό video του τρόπου λειτουργίας του αερόσακου πεζών
Τα συστήματα ασφαλείας του Volvo V40
Εστιάζοντας στα... gadgets του αυτοκινήτου, το πιο εντυπωσιακό είναι σίγουρα ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, που εμφανίζεται για πρώτη φορά σε όχημα της κατηγορίας και διατίθεται προαιρετικά, με επιπλέον κόστος 392 ευρώ. Αυτός έχει μέγεθος 8 ιντσών και διαθέτει τρεις διαφορετικές διαμορφώσεις, Elegance, Eco και Performance, κάθε μία εκ των οποίων με δική της αισθητική και φιλοσοφία.
Φυσικά, συνεχίζοντας την περιήγηση, δύσκολα θα μείνει απαρατήρητη και η ευμεγέθης οθόνη στο κέντρο του ταμπλό, που αναλαμβάνει να απεικονίσει πληροφορίες του ηχοσυστήματος, του συστήματος πλοήγησης κ.λπ. Κατά την οδήγηση αισθητή την παρουσία τους θα κάνουν και τα υπόλοιπα συστήματα ασφάλειας του αυτοκινήτου, καθώς με οπτικές και ηχητικές ενδείξεις κρατάνε συνεχώς τον οδηγό σε εγρήγορση. Αν τώρα κάποιοι το βρίσκουν αυτό ενοχλητικό, υπάρχει πάντα και το κουμπί της απενεργοποίησης...
|