Ford Fiesta Red & Black Edition 1,0 EcoBoost 140 PS - Γράφει ιστορία
Διαβάστηκε από 34412 αναγνώστες
|
Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/12/2014 |
Η Ford εξοπλίζει πλέον το Fiesta με νέα πανίσχυρη version του 1,0 EcoBoost, που αποδίδει 140 ίππους. Στην συγκεκριμένη έκδοση, ο 3κύλινδρος EcoBoost έχει μεγαλύτερη ειδική ισχύ (ίπποι/λτ.) από μια Bugatti Veyron ή μια Ferrari 458 Speciale, αλλά και πολλά ακόμη πανάκριβα υπεραυτοκίνητα.
Με 140 ίππους και 180 Nm ροπής (210 Νm με overboost) από τις 1.400 - 5.000 σ.α.λ. ο μικρός, αλλά θαυματουργός κινητήρας επιτρέπει στο Fiesta να πραγματοποιεί τη διαδικασία του 0-100 χλμ./ώρα σε 8,7 δλ., την ίδια στιγμή, που η μέση κατανάλωση δεν ξεπερνάει τα 4,5 λτ./100 χλμ., με τις εκπομπές CO2 να είναι 104 γρ./χλμ.Οι νέες σπορ εκδόσεις Red και Black των 140 ίππων στέκονται ακριβώς κάτω από το κορυφαίο Fiesta ST. Η μαύρη έκδοση Black διαθέτει κόκκινες πινελιές στο αμάξωμά της, σε σημεία όπως η γρίλια της μάσκας, οι καθρέπτες και η οροφή. Οι κόκκινες εκδόσεις Red, αντίθετα, φέρουν μαύρους καθρέπτες και οροφή. Στο εσωτερικό υπάρχουν ανάλογες σπορτίφ πινελιές.
Ξεσηκώνει Ο νέος 140άρης 1,0 Ecoboost στην πράξη είναι ιδιαίτερα πολιτισμένος σε λειτουργία για 3κύλινδρος, τραβάει δυνατά και ακούγεται ευχάριστα σε συνδυασμό με το σφύριγμα της τουρμπίνας και το ξεφύσημα από την εξάτμιση. Χαμηλά δεν είναι τόσο εύρωστος, όσο ο 100 ή ο 125 (λογικό, λόγω της αυξημένης πίεσης υπερπλήρωσης), αλλά μετά τις 2.000 σ.α.λ. δεν παίζεται, με δεδομένο τον μικρό κυβισμό. H oδήγηση του Fiesta έγινε ακόμη πιο ευχάριστη χάρη στο σπορ σετάρισμα της ανάρτησης, με πιο σφιχτά ελατήρια και αμορτισέρ, με πιο άκαμπτο πίσω άξονα και νέα ρύθμιση του ηλεκτρικού τιμονιού. Το τελικό αποτέλεσμα στην πράξη είναι ιδανικό για κάποιον που απολαμβάνει τη γρήγορη οδήγηση, αλλά δεν θέλει να κοπανιέται πάνω από τις ανωμαλίες των δρόμων και τις κακοτεχνίες. Συγκλονιστικά σταθερό στις ευθείες και στις ανοιχτές καμπές, το Fiesta Black Edition δείχνει υπέροχα ζυγισμένο καθώς πλησιάζεις τα όρια της πρόσφυσής του σε πιο κλειστές στροφές. Το τιμόνι είναι ακριβές και παρά την ηλεκτρική του βάση ταΐζει συνεχώς τα ακροδάκτυλα με πλούσια πληροφόρηση για τις προθέσεις και την κατάσταση των μπροστινών τροχών. Με ευχάριστα ελαφρύ πάτημα, πηδάλια φτιαγμένα για οδήγηση, δυνατά φρένα και ψυχωμένο κινητήρα, δεν έχει πρόβλημα να κρατάει υψηλές μέσες ταχύτητες από σημείο σε σημείο ανεξάρτητα από την καμπυλότητα των στροφών.
|