Mercedes-Benz CLA 45 AMG - 360 άλογα από 2,0 λτ.!
Διαβάστηκε από 34408 αναγνώστες
|
Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/12/2014 |
Αν οι «γήινες» Mercedes-Benz CLA είναι δύσκολο να περάσουν απαρατήρητες μια φορά, τότε τι να πει κανείς για την εξωπραγματική εκδοχή του ελκυστικού τετράθυρου κουπέ της Mercedes-Benz; Η CLA 45 AMG συνδυάζει περίτεχνα τη σαγήνη με το δυναμισμό, που επιβάλουν οι σπορ διαθέσεις, οι 360 ίπποι και η τετρακίνησης της κατασκευής. Flat bottom τιμόνι, μπάκετ καθίσματα, ανθρακονήματα και άλλες σπορ λεπτομέρειες δίνουν στο εσωτερικό της Mercedes-Benz CLA 45 AMG 4 MATIC το δικό του ιδιαίτερο χρώμα. Η CLA45 AMG διαθέτει τον 2λιτρο, 4κυλινδρο turbo κινητήρα, που έχει εξελίξει το σπορ παρακλάδι της Mercedes-Benz. Το μοτέρ αυτό διατηρεί τον τίτλο του ισχυρότερου 4κυλινδρου κινητήρα παραγωγής με απόδοση 360 (!) ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 450 Nm από τις 2.250 έως τις 5.000 σ.α.λ.! Όλη αυτή η δύναμη μεταφέρεται από το εξαιρετικό ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7G DCT μόνιμα και στους τέσσερις τροχούς μέσω της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης τετρακίνησης 4MATIC. Η δύναμη και ο ήχος συγκλονίζουν όσο ανεβαίνουν οι στροφές του κινητήρα. Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 4,6 δλ, ενώ η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα.
Στρίβει σαν τρένο Η CLA 45 AMG έχει τον τρόπο να περνάει η δύναμη του κινητήρα στο δρόμο και να μεταφέρει στον οδηγό τα σπορ ερεθίσματα, που επιβάλουν οι καταστάσεις. Με την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη 4κινηση να δουλεύει εξαιρετικά, τον πίσω τρίτο όγκο να βελτιώνει την κατανομή βάρους και την ανάρτηση να διαθέτει την απαραίτητη σκληρότητα, το αυτοκίνητο στρίβει εντελώς ουδέτερα. Οι κλίσεις στις στροφές είναι ανεπαίσθητες, το πάτημα εμπνέει απόλυτη σιγουριά, ενώ το τιμόνι, αν και θα θέλαμε να είναι ένα κλικ πιο βαρύ, έχει σωστή αίσθηση και μεταφέρει αρκετή πληροφόρηση. Το ESP ενσωματώνει και το πρόγραμμα Curve Dynamic Assist, με το οποίο ο οδηγός επωφελείται με την μέγιστη δυνατή επιτάχυνση, όσο στρίβει! H Mercedes CLA 45 AMG έχει τον τρόπο να στύβει τα επινεφρίδια παράγοντας μεγάλες ποσότητες αδρεναλίνης, είτε στις ευθείες, όπου η συνεχόμενη επιτάχυνση σε κολλάει στο κάθισμα, είτε σε μια φιδωτή διαδρομή. Τα αγωνιστικών προδιαγραφών φρένα είναι εξωπραγματικά σε αίσθηση και αποτελεσματικότητα.
|