Αποκλειστικό: Νέο Nissan Juke
48.375 Επισκέψεις στο άρθρο (30/1/2019)
Η δεύτερη γενιά του Nissan Juke είναι προ των πυλών έχοντας στη φαρέτρα της για πρώτη φορά turbo βενζινοκινητήρα 1,0 λτ., υβριδική έκδοση και νέες τεχνολογίες, που θα βασιστούν σε ένα εντελώς καινούργιο πάτωμα.
What is new
- Βασισμένο στην CMF-B πλατφόρμα
- Με turbo κινητήρα βενζίνης 1,0 λτ.
- Και σε υβριδική έκδοση
- Λανσάρισμα το καλοκαίρι
Το πρώτης γενιάς Nissan Juke έκανε ντεμπούτο το 2010 και αποδείχθηκε μια εξαιρετική εμπορική κίνηση της ιαπωνικής εταιρείας, καθώς στην Ευρώπη βρέθηκε για μεγάλο διάστημα στη δεύτερη θέση των πωλήσεων, ακριβώς πίσω από το «αδελφό» Qashqai. Μετά από οκτώ επιτυχημένα χρόνια λοιπόν, η Nissan φαίνεται πως ετοιμάζει το διάδοχο μοντέλο, το οποίο λέγεται ότι θα ακολουθήσει την μοντέρνα και τολμηρή σχεδιαστική γραμμή, που έχει κληρονομήσει από τον προκάτοχό του. Μάλιστα, οι τελευταίες αποκλειστικές εικόνες και πληροφορίες καταμαρτυρούν πως το νέο Juke θα υιοθετήσει μια πιο «αιχμηρή» εικόνα, αντλώντας έμπνευση από το πρωτότυπο Gripz, αλλά και το πρόσφατα ανανεωμένο Qashqai.
Αισθητικά λοιπόν, το ιαπωνικό Crossover αναμένεται να μην έχει τεράστιες διαφοροποιήσεις από την πρώτη γενιά, ενσωματώνοντας ωστόσο πλήθος νέων στοιχείων. Πιο συγκεκριμένα, όσον αφορά στο πεδίο της εξωτερικής σχεδίασης, νέα είναι τα «κοφτερά» LED φωτιστικά σώματα τα οποία πλαισιώνουν την γνωστή πλέον V-motion μάσκα της Nissan στον πρόβολο, όπως επίσης και ο προφυλακτήρας, με τις λεπτομέρειες αλουμινίου, στον οποίο φιλοξενούνται οι χαρακτηριστικοί στρογγυλοί προβολείς. Επιπλέον, οι τονισμένοι ώμοι σε συνδυασμό με τις σαγηνευτικές καμπύλες που ρέουν στο σύνολο του αμαξώματος και τα κρυφά χερούλια των πίσω θυρών συνθέτουν την κουπέ εικόνα του ιαπωνικού Crossover, παρόλο που η οροφή κλίνει πολύ ομαλότερα προς τα πίσω, σε αντίθεση με τον προκάτοχό του. Περνώντας τέλος στο πίσω μέρος, πλήρως ανασχεδιασμένοι είναι τα φωτιστικά σώματα, ο προφυλακτήρας, αλλά και η πόρτα του χώρου αποσκευών η οποία έχει μεγαλύτερο τζάμι, κάτι που σίγουρα θα βοηθά στην ορατότητα του οδηγού.
Όσον αφορά στο τεχνικό κομμάτι του επερχόμενου Juke, σύμφωνα με τις πληροφορίες μας θα στηριχθεί στην πλατφόρμα CMF-B, όπως δηλαδή και τα Micra, Clio και Captur, ενώ θα λάβει ως «δάνειο» πολλά στοιχεία από την τρίτη γενιά του «αδελφού» μοντέλου Murano. Αυτό στηρίζεται στα λόγια του Αντιπροέδρου του σχεδιαστικού και δημιουργικού τμήματος της Nissan, Shiro Nakamura, ο οποίος είχε δηλώσει στο παρελθόν ότι το εξωτερικό του επερχόμενου μοντέλου θα είναι «πιο αιχμηρό και λιγότερο mainstream», χωρίς ωστόσο να χάσει το χαρακτήρα του Juke, κάτι που απεικονίζεται στο έπακρο στις αποκλειστικές μας ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες.
Στο πεδίο των μηχανικών συνόλων του επερχόμενου Juke η παλέτα αναμένεται να απαρτίζεται από τα γνωστά σύνολα βενζίνης και πετρελαίου της εταιρείας 1,6 και 1,5 λίτρων αντίστοιχα με ιπποδύναμη που φτάνει μέχρι και 190 PS. Πέραν αυτών, νέο στοιχείο στην υπόθεση αποτελεί η εισαγωγή του τρικύλινδρου 1.000άρη turbo βενζινοκινητήρα, ενώ μεγάλες πιθανότητες συγκεντρώνει το ενδεχόμενο εισαγωγής μιας υβριδικής έκδοσης για το δημοφιλές Crossover συνδυαστικής ισχύος 109 ίππων.
Έπειτα, σημαντικά ενισχυμένο θα είναι και το τεχνολογικό «προφίλ» του νέου Juke, με τον εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας να είναι υπερπλήρης για τα μέτρα της κατηγορίας. Σύμφωνα με πληροφορίες που συλλέξαμε μάλιστα, η νέα γενιά του Juke δεν αποκλείεται να διαθέτει κάμερα στάθμευσης 360 μοιρών, αλλά και καταγραφέα δεδομένων λογικής «μαύρου κουτιού».
Τέλος, το λανσάρισμα του επερχόμενου Nissan Juke αναμένεται εντός του έτους. Σημειώνουμε πως και η δεύτερη γενικά του Nissan Juke θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της μάρκας, στο Sunderland της Αγγλίας.
Ανεπαίσθητες αλλαγές, άσχημο μπροστά αμάξι, βελτιωμένο αισθητικά το πίσω μέρος. Μου κάνει εντύπωση πάντως ότι πουλάει καλά παγκοσμίως. Προφανώς έχει πλεονεκτήματα, κινητήρες, ευελιξία, τετρακίνηση κλπ κλπ Δεν θα το αγόραζα πάντως σαν υποψήφιος αγοραστής b suv.
Όμορφο ή άσχημο είναι σχετικό. Εμένα μου αρέσει πολύ, γενικότερα όμως, περί ορέξεως... Πήρα το 1.6 βενζίνη το 2012 και έχω κάνει 100 χιλ km. Δεν έχω πληρώσει ούτε ευρώ πέρα από τα προγραμματισμένα σέρβις, τα οποία είναι και οικονομικά. Αξιοπρεπέστατος κινητήρας, εξαιρετική οδική συμπεριφορά και πάνω από όλα αξιοπιστία, πραγματικός εργάτης. Μειονεκτήματα, το μικρό πορτ μπαγκάζ και τα σκληρά πλαστικά. Πιστεύω το καινούριο να είναι λίγο πιο προσεγμένο σε αυτούς τους τομείς. Σε κάθε περίπτωση θα αγόραζα και το μοντέλο 2019 με κλειστά τα μάτια. Μπράβο Nissan!