Σημείο αναφοράς στη συγκεκριμένη έκδοση της δοκιμής δεν είναι άλλο από το ντίζελ κινητήρα των 1,6 λτ. με την υψηλή απόδοση και ροπή.
O 1,6 dCi κινητήρας εμφανίζει πολιτισμένη λειτουργία και χαμηλό θόρυβο σε γρήγορες ταχύτητες και μόνο στο ρελαντί και στις πολύ χαμηλές στροφές δίνει το «στίγμα» του ντίζελ.
Η θέση οδήγησης προσφέρει καλή πλευρική στήριξη αλλά έχει σχετικά στενή βάση. Οι υπόλοιποι επιβάτες, ωστόσο, θα μετακινηθούν με σχετική άνεση στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.