Το 1980 που ξεκίνησε να κατασκευάζεται το Renault 5 Turbo, υπήρξε το πιο ισχυρό γαλλικό μοντέλο παραγωγής. Η παραγωγή του σταμάτησε το 1984 στη Γαλλία και δύο χρόνια αργότερα τερματίστηκε και στο Βέλγιο.
Τα 400 πρώτα Renault 5 Turbo που φτιάχτηκαν, ήταν συμβατά με την ομολογοποίηση Group 4, επιτρέποντας στο αυτοκίνητο να συμμετέχει σε διεθνή ράλι.
Το Renault 5 Turbo είχε έναν 1.400άρη turbo τοποθετημένο πίσω από τα εμπρός καθίσματα. Είχε απόδοση 160 PS και 221 Nm, ενώ μετέφερε την κίνηση στους πίσω τροχούς. Το βάρος του ήταν μόλις 970 κιλά.