Η κ. Πατουλίδου ανέφερε ότι ο διαγωνισμός είναι ένας από τους τρόπους με τους οποίους αξιοποιείται η σύγχρονη τεχνολογία, καθώς η δύναμη του διαδικτύου για τη διάδοση του μηνύματος είναι τεράστια και αυτό εντάσσεται μέσα στο πλαίσιο της σύγχρονης ψηφιακής πραγματικότητας.
Ο διαγωνισμός λειτουργεί ως εξής: Ο χρήστης «ανεβάζει» τις φωτογραφίες του από τη Θεσσαλονίκη στο Instagram και στο facebook, με hashtag #myphotothessaloniki. Η φωτογραφία με τα περισσότερα likes θα βραβευτεί με ένα tablet, ενώ οι 20 καλύτερες θα χρησιμοποιηθούν για την προβολή της Θεσσαλονίκης διεθνώς. «Με αυτόν τον τρόπο αναζητούμε τη διαφορετική ματιά των ανθρώπων εκείνων που ζουν και επισκέπτονται την πόλη μας» σημείωσε η κ. Πατουλίδου.
Η Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού ήταν η αφορμή, τόνισε η κ. Πατουλίδου και πρόσθεσε ότι η Θεσσαλονίκη είναι πάντα η αιτία για να ξεκινήσουν δράσεις προστιθέμενης αξίας για τον τουρισμό.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti-touring.gr