Δεν είναι καθόλου τυχαίο που χιλιάδες επισκεπτών επιλέγουν να επισκεφτούν το κόσμημα της πόλης, το σιδηροδρομικό σταθμό. Είναι ένα κτίριο που ξεχωρίζει για την αρχιτεκτονική του, την κομψότητά του αλλά και την αισθητική του ιδιότητα.
Η ιστορία της κατασκευής του Σιδηροδρόμου Θεσσαλίας (ΣΘ), αρχίζει ουσιαστικά στις 13 Σεπτεμβρίου του 1881, όταν υπογράφεται η πρώτη σύμβαση μεταξύ του ελληνικού δημοσίου από την κυβέρνηση του Αλέξανδρου Κουμουνδούρου και του μεγαλοτραπεζίτη της Κωνσταντινούπολης Θεόδωρου Μαυροκορδάτου, ο οποίος εκπροσωπείται από τον Ιταλό μηχανικό Ευαρίστο Ντε Κίρικο και τον Αρμάουντ Χενεβέρ. Παγκοσμίως γνωστός θα γίνει ο γιος του Τζώρτζιο Ντε Κίρικο, ο μεγάλος υπερρεαλιστής ζωγράφος που επηρεασμένος από το αντικείμενο της δουλειάς του πατέρα του, θα περιλάβει ένα τραινάκι σε όλους σχεδόν τους πίνακες της υπερρεαλιστικής του περιόδου. Τα έργα προχωρούν γρήγορα και στις 22 Απριλίου του 1884, ο σταθμός του Βόλου από όπου θα ξεκινήσει το τραίνο κατακλύζεται από επισήμους και πλήθος κόσμου, όπως και ο σταθμός της Λάρισας, όπου θα καταλήξει. Αφήστε, λοιπόν, την φαντασία σας ελεύθερη, στις τροχιές του παρελθόντος και στις ράγιες των τραίνων που μας συνεπαίρνουν με τα «τσαφ-τσουφ».
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti-touring.gr