Στόχος της καμπάνιας, όπως αναφέρει το ekriti.gr από όπου προέρχονται και οι φωτογροαφίες, είναι η μετάδοση της παράδοσης της κατσούνας στους νεότερους αλλά και η χρήση της στην καθημερινότητα. Τι έκαναν λοιπόν οι άνθρωποι της καμπάνιας; Έβαλαν κρητική κατσούνα στα χέρια γνωστών κινηματογραφικών ηρώων και ιδού το απότέλεσμα:
Όπως διαπιστώθηκε μετά από έρευνα, στη χρήση κατσούνας σήμερα προχωρούν κυρίως οι άνδρες κτηνοτρόφοι. Μετά από τους κτηνοτρόφους ακολουθούν decorators, για... διακοσμητικούς λόγους. Ωστόσο το φάσμα που μπορεί να καλύψει η χρήση της είναι ακόμα μεγαλύτερο, αφού μια χειροποίητη κρητική κατσούνα λόγο της ανθεκτικότητας της μπορεί να χρησιμοποιηθεί με επιπλέον τρόπους. Για παράδειγμα από ανθρώπους που κάνουν πεζοπορία, ορειβασία ή εκείνους που χρειάζονται στήριγμα κατά το περπάτημα τους.