Οι αντιηλιακές μεμβράνες γίνονται όλο και πιο δημοφιλής, πόσο μάλλον στην ηλιόλουστη χώρα μας, αφού παρέχουν εγγυημένη προστασία από τις βλαβερές ακτίνες του ήλιου, μείωση της θερμοκρασίας στην καμπίνα, προστασία από τα θραύσματα σε περίπτωση ατυχήματος και αισθητική αναβάθμιση.
Προσιτή λύση για μία ηλιόλουστη χώρα σαν την Ελλάδα
Καλοκαιριάζει, ο καιρός ανοίγει και ο ήλιος αρχίζει να καίει. Το αυτοκίνητο πολλές φορές «βράζει» όταν το έχουμε αφήσει παρκαρισμένο, ενώ η ατμόσφαιρα στην καμπίνα γίνεται αποπνικτική. Για μια χώρα σαν την Ελλάδα, όπου τα 2/3 του χρόνου είναι ηλιόλουστες μέρες, η πιο προσιτή λύση για να προστατευθείς από τα παραπάνω είναι οι αντιηλιακές μεμβράνες.
Όχι μόνο διατηρείς τη θερμοκρασία της καμπίνας σε χαμηλά επίπεδα, αλλά προστατεύεσαι κι από τις βλαβερές υπεριώδεις ακτινοβολίες (UV) του ήλιου.
Μεταξύ άλλων, με την τοποθέτησή τους όχι μόνο θα διατηρήσεις τη θερμοκρασία της καμπίνας σε χαμηλά επίπεδα, αλλά προστατεύεσαι κι από τις βλαβερές υπεριώδεις ακτινοβολίες (UV) του ήλιου. Τέλος, στα πλεονεκτήματα περιλαμβάνεται και η αισθητική αναβάθμιση, προσδίδοντας μία VIP πινελιά στο αυτοκίνητό σας, ενώ παράλληλα σε περίπτωση ατυχήματος, η μεμβράνη θα αποτρέψει την εκτόξευση θραυσμάτων.
Τι ισχύει όμως με την νομοθεσία και τα φιμέ τζάμια; Υπάρχει βελτίωση επί του πρακτέος μετά την τοποθέτησή τους; Επειδή στο Autotriti έχουμε τις γνώσεις και τις επαφές με τους ειδικούς στην τοποθέτηση μεμβρανών, τις περάσαμε από το «μικροσκόπιο» με σκοπό να ανακαλύψουμε τα πραγματικά πλεονεκτήματά τους και να απαντήσουμε στα εν λόγω ερωτήματα.
Μείωση θερμοκρασίας -αποδεδειγμένα 3ο C - στο εσωτερικό του αυτοκινήτου
Σε προηγούμενό μας Test Αντιηλιακών Μεμβρανών, μετά από την τοποθέτησή τους στο αυτοκίνητο παρατηρήσαμε μία μείωση της θερμοκρασίας στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, της τάξεως των τουλάχιστον 3ο Κελσίου. Βέβαια, εκτός από την καυτή «ατμόσφαιρα» που κυριαρχεί στην καμπίνα – η οποία τις περισσότερες φορές είναι έως και αποπνικτική, μειωμένη θερμοκρασία παρατηρήθηκε και στα υπόλοιπα μέρη του εσωτερικού, όπως τα καθίσματα και οι πλαστικές επενδύσεις σε ταμπλό, πόρτες και τιμόνι.
Πιο συγκεκριμένα, στη δοκιμή παρατηρήσαμε πως το θερμόμετρο έδειξε 40ο C στη βάση του καθίσματος του αυτοκινήτου με τα φιμέ τζάμια, σε αντίθεση με τους 52,5ο C που είδαμε στο -χωρίς φιμέ- αυτοκίνητο. ¶λλους 3 έως 4,5 βαθμούς πιο δροσερή ήταν η πλάτη του καθίσματος, ενώ 2-3 βαθμούς ήταν η διαφορά στο τιμόνι και στο λεβιέ των ταχυτήτων.
Βελτιώνει την «αίσθηση» δροσιάς & μειώνει την κατανάλωση καυσίμου
Μέσα σε ένα αυτοκίνητο με αντιηλιακές μεμβράνες, η «αίσθηση» δροσιάς που βιώνεις είναι αρκετά έντονη, ενώ το air-condition (ή ο κλιματισμός) «δουλεύει» λιγότερο, κάνει περισσότερες παύσης, χαμηλώνει και διατηρεί τη θερμοκρασία πιο εύκολα, κάτι που σημαίνει λιγότερη κατανάλωση καυσίμου και περισσότερα λεφτά στην τσέπη. Παράλληλα, οι καυτές ακτίνες του ήλιου δεν «καίνε» το μπράτσο και το πρόσωπο του οδηγού και των επιβατών, γεγονός που κάνει το ταξίδι ακόμα πιο άνετο, ιδιαίτερα για τα παιδιά στο πίσω κάθισμα.
Συμπέρασμα
Οι αντιηλιακές μεμβράνες αξίζουν σε μια χώρα όπως η δική μας. Η θερμοκρασία της καμπίνας μειώνεται 3 τουλάχιστον βαθμούς, συνεπώς έχεις και οικονομία στην κατανάλωση, ενώ τα υλικά στην καμπίνα προστατεύονται από τη φθορά. Όμως το σημαντικότερο είναι η αίσθηση όταν οδηγάς, με τις μεμβράνες να σε προστατεύουν από τις καυτές UV ακτίνες.