Αμεσότητα, διαφάνεια και ταχύτητα στην έκδοση συμβολαίου είναι τα βασικότερα πλεονεκτήματα που ωθούν τους ασφαλιζόμενους στην online ασφάλιση.

Αμεσότητα, διαφάνεια και ταχύτητα στην έκδοση συμβολαίου είναι τα βασικότερα πλεονεκτήματα που ωθούν τους ασφαλιζόμενους στην online ασφάλιση.

Τι κερδίζεις με την online ασφάλεια

9193 Επισκέψεις στο άρθρο

Σε γενικές γραμμές η Ελλάδα είναι εξοικειωμένη με το online, με περισσότερο από 3,5 εκατομμύρια καταναλωτές να κάνουν αγορές online.Aποτελεί μια σχετικά νέα αγορά στον τομέα ασφάλισης στην Ελλάδα.

ΥΔΡΟΓΕΙΟΣ

Κοινοποίησέ το »

-Ασφαλίζεσαι γρήγορα και εύκολα
-Συγκρίνεις τιμές το βράδυ στον καναπέ σου
-Οι online προσφορές είναι οι πιο οικονομικές

Οικονομία - ευκολία - ταχύτητα! Τι άλλο θέλεις;
Κρίνοντας από τον όγκο πωλήσεων, η αγορά της online ασφάλισης βρίσκεται σε αρχικό στάδιο, άρα έχει ακόμη σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης. Άλλωστε, όλο και περισσότεροι οδηγοί επιλέγουν αυτή τη μορφή αγοράς ή ανανέωσης ασφαλιστικού συμβολαίου. Ο βαθμός εξοικείωσης αυξάνεται, συν τω χρόνω, σε συνάρτηση με τη γενικότερη εξοικείωση των χρηστών με τις ψηφιακές υπηρεσίες. Αυτό άλλωστε καταγράφεται σε πρόσφατες έρευνες από τα αυξανόμενα μερίδια των online καναλιών, στο σύνολο της online ασφάλισης (αλλά και σε άλλους τομείς υπηρεσιών).
 
Τι κερδίζει ο ασφαλισμένος με την online ασφάλιση

Αμεσότητα, διαφάνεια και ταχύτητα στην έκδοση συμβολαίου είναι τα βασικότερα πλεονεκτήματα που ωθούν τους ασφαλιζόμενους στην online ασφάλιση. Παράλληλα, ο ασφαλισμένος αποκτά άμεση επικοινωνία απευθείας με την ασφαλιστική εταιρία του.
Επίσης, η online ασφάλιση προσφέρει περισσότερη ευκολία και ευελιξία στον πελάτη ο οποίος μπορεί να συγκρίνει τιμές και καλύψεις μεταξύ πολλών ασφαλιστικών εταιριών και να ασφαλιστεί οποιαδήποτε στιγμή, ακόμη και το βράδυ από τον καναπέ του, όταν οι εταιρίες είναι κλειστές. Μάλιστα, με την αγορά του ασφαλιστικού πακέτου, υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσης και άμεσης χρήσης. 

Συνήθως, εξάλλου, οι προσφορές των «πακέτων» μέσω διαδικτύου είναι οικονομικότερες, γιατί μέσω του online καναλιού, αυτόματα μειώνονται κάποια λειτουργικά έξοδα των εταιριών τα οποία μεταφέρονται στα συμβόλαια, από την αμοιβή του διαμεσολαβητή μέχρι το κόστος αποστολής του ασφαλίστρου με κούριερ.

Στον αντίποδα, η απουσία ανθρώπινης παρουσίας ή ασφαλιστικού συμβούλου που θα μπορούσε να δώσει αρκετές συμβουλές για την σωστή επιλογή ενός ασφαλιστικού συμβολαίου, θα μπορούσε να θεωρηθεί ως μειονέκτημα. Ωστόσο, οι περισσότερες εταιρίες που παρέχουν online ασφάλιση, δίνουν τη δυνατότητα επικοινωνίας (τηλεφωνικά ή με email ή μέσω chat), παρέχοντας πληροφορίες και διευκρινήσεις.

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ