Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  2/1/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/1/2001

Με τεχνολογικό υπόβαθρο

Κάτω από το ογκώδες εμπρός καπό του αυτοκινήτου "ζει" ένα τεχνολογικά προηγμένο μηχανικό σύνολο το οποίο ξεχωρίζει για το άμεσο σύστημα ψεκασμού που διαθέτει. Το παραπάνω "επίτευγμα" παρέχει στο εν λόγω σύνολο τη δυνατότητα να λειτουργεί με φτωχό μείγμα προκειμένου να μειωθεί η κατανάλωση. Ωστόσο, στην πράξη ο V6 κινητήρας του Pajero αποδεικνύεται αρκετά λαίμαργος, αφού η μέση τιμή της κατανάλωσης ξεπερνά τα 18 λίτρα/100 χλμ. Η ευθύνη για την τιμή αυτή δεν μπορεί να χρεωθεί μόνο στον κινητήρα, αλλά και στο αυξημένο βάρος του αμαξώματος. Σε ό,τι έχει να κάνει με τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του, ο κινητήρας αφήνει μόνο θετικές εντυπώσεις, όντας ελαστικός στις μεσαίες στροφές και αρκούντως εύστροφος στις υψηλές. Σύμφωνα με τις τιμές που ανακοινώνει το εργοστάσιο, η μέγιστη τιμή της ισχύος ανέρχεται στους 202 ίππους στις 5.500 σ.α.λ.


Ο V6 κινητήρας του νέου Pajero ενσωματώνει την τεχνολογία GDi (βλ. άμεσος ψεκασμός). Η μέγιστη ισχύς των 202 ίππων είναι ικανή ώστε το βαρύ αμάξωμα να κινείται με την πρέπουσα ταχύτητα και ασφάλεια.

Το σύστημα μετάδοσης του αυτοκινήτου ελέγχεται ηλεκτρονικά και διαθέτει τέσσερα προγράμματα λειτουργίας.

 ΔΟΚΙΜΗ Mitsubishi Pajero 3,5 V6 GDi Wagon
 Πολύπλευρο...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ 
Με τεχνολογικό υπόβαθρο