Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  2/1/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/1/2001

Γερμανική ποιότητα-Γαλλική άνεση

Οι αισθητικές διαφορές των κορυφαίων αυτών εκδόσεων σε σχέση με τις υπόλοιπες των μοντέλων Astra και Xsara στο εσωτερικό είναι ελάχιστες. 
Τα εξαιρετικά τύπου μπάκετ καθίσματα είναι ουσιαστικά το πιο "χτυπητό" στοιχείο διαφοροποίησης του OPC από τις υπόλοιπες "ταπεινές" εκδόσεις του Astra. Η στήριξη στα σώματα οδηγού και συνοδηγού είναι πολύ καλή. Η αισθητική του ταμπλό όπως και του πίνακα των οργάνων είναι γνώριμη από τις υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου. Από την άλλη μεριά, το εσωτερικό του δίλιτρου Γαλλικού μοντέλου δε διαφοροποιείται αισθητικά έναντι του μικρότερου VTS με τον κινητήρα των 1,6 λίτρων. 
Γενικότερα, σπορτίφ "πινελιές" αποτελούν τα όργανα με το λευκό φόντο και στα δύο μοντέλα, καθώς και η περιορισμένη και αρκούντως διακριτική χρήση αλουμινίου σε επιμέρους χειριστήρια. 
Σε επίπεδο χώρων, την υπεροχή του χώρου αποσκευών του Γαλλικού μοντέλου (408 έναντι 370 λίτρων) αντιμετωπίζει το Γερμανικό χάτσμπακ, παρέχοντας περισσότερο χώρο για τα κεφάλια των πίσω επιβατών, γεγονός που κάνει τη φιλοξενία τους συγκριτικά πιο άνετη.


Στο ταμπλό και γενικότερα στο εσωτερικό του Astra OPC τα εξαιρετικά υλικά κερδίζουν τις εντυπώσεις. Οι διαφορές όμως από τις απλές εκδόσεις του μοντέλου είναι αμελητέες.

Χωρίς να διαφοροποιείται αισθητικά από τις υπόλοιπες εκδόσεις της Xsara και ιδιαίτερα από την VTS με τον κινητήρα των 1,6 λίτρων, το εσωτερικό του δίλιτρου μοντέλου είναι καλαίσθητο και λειτουργικό.
 Citroen Xsara VTS 2,0-Opel Astra OPC
 Μαθητές διαφορετικών σχολών
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ 
Παρεμφερής ισχύς, διαφορετική απόδοση
Γερμανική ποιότητα-Γαλλική άνεση
Η διαφορά των αντιλήψεων στο δρόμο
Αθροίζοντας τα κρατούμενα...