Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  8/1/2002
Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/1/2002

Ικανοποιητικός συνολικά ο κινητήρας των 1,6 λίτρων 

Το μοτέρ των 1,6 λίτρων Alpha II που κινεί τη βασική έκδοση του νέου Hyundai Coupe διαθέτει αρκετές βελτιώσεις σε σχέση με το αντίστοιχο του προηγούμενου μοντέλου, όπως στα έμβολα, στις βαλβίδες και την ανάφλεξη. Η κεφαλή του μηχανικού συνόλου των 1,6 λίτρων διαθέτει 16βαλβίδες οι οποίες κινούνται από δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής. Η απόδοσή του στο δυναμόμετρο έφτασε τους 93 ίππους και τα 131 Nm ροπής -έναντι 105 ίππων και 143 Nm ροπής που ανακοινώνει ο κατασκευαστής. Στην πράξη αυτό το μοτέρ παρουσιάζει καλή ελαστικότητα και απόκριση από τις χαμηλές στροφές, ενώ τα χαρακτηριστικά αυτά βελτιώνονται από τις μεσαίες στροφές και άνω. Επίσης στα θετικά του σημεία περιλαμβάνεται και η ευστροφία του, καθώς δε "ζορίζεται" να φτάσει σε υψηλούς ρυθμούς περιστροφής. Τα αρνητικά του στοιχεία είναι ο αισθητός θόρυβος που παράγεται μετά τις 4.000 σ.α.λ., όπως και η τραχύτητα. Το πολύ καλό σε κλιμάκωση και "κούμπωμα" 5τάχυτο κιβώτιο των ταχυτήτων συνεργάζεται αρκετά καλά με τον κινητήρα, καθώς παρά τη μέτρια ισχύ που παράγει το μοτέρ σε συνδυασμό με το αυξημένο βάρος του αμαξώματος (1.276 κιλά), προσδίδει στο αυτοκίνητο την απαραίτητη "σπιρτάδα".


Το βελτιωμένο μοτέρ των 1,6 λίτρων διακρίνεται για την καλή ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές και την ευστροφία του. Η λειτουργία του παρουσιάζει αισθητό θόρυβο και τραχύτητα κυρίως από τις 4.000 σ.α.λ. και άνω. 

 ΔΟΚΙΜΗ Hyundai Coupe 1,6
 
Υποψηφιότητα για best seller
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Ικανοποιητικός συνολικά ο κινητήρας των 1,6 λίτρων
Πολύ καλή ποιότητα - θέσεις για 2 ενήλικες
Πολύ καλή ποιότητα - θέσεις για 2 ενήλικες
Ενισχυμένο πλαίσιο-έως 4 αερόσακοι
Σε σύγκριση με τα Citroen Xsara Coupe 1,6 και 
Renault Megane Coupe 1,6