Η
αποδιδόμενη ισχύς από το νέο
μηχανικό σύνολο είναι θεωρητικά
αυξημένη κατά 2 ίππους σε σχέση με
το παρελθόν. Η μικρή αυτή διαφορά
στη μέγιστη ισχύ αντισταθμίζεται
από το αυξημένο βάρος του
μοντέλου και έτσι οι επιδόσεις
είναι σχεδόν ίδιες με την
προηγούμενη έκδοση του. Πιο
συγκεκριμένα, η επιτάχυνση από
στάση μέχρι τα 100 χλμ./ώρα
επιτυγχάνεται σε 14,0 δλ. (14,1 δλ. με
τον παλιότερο κινητήρα). Οι ρεπρίζ
από 60 έως 100 και 80-120 χλμ./ώρα,
επιτυγχάνονται αντίστοιχα σε 14,0
και 26,2 δευτερόλεπτα (οι επιδόσεις
του παλιού μοντέλου ήταν 14,7 και
26,7). Αυτό που αντιλαμβάνεται ο
οδηγός ως διαφορά σε σχέση με το
παλιότερο μοντέλο είναι η
καλύτερη ελαστικότητα που
εμφανίζει ο κινητήρας αλλά και η
πιο πολιτισμένη λειτουργία του,
με χαμηλότερου επιπέδου θόρυβο
στις υψηλές στροφές.
Ο ισχυρότερος κατά 2 ίππους
νέος κινητήρας του Jimny δεν έχει
επιφέρει ουσιαστική βελτίωση στις
επιδόσεις του μοντέλου αλλά διαθέτει
καλύτερα λειτουργικά χαρακτηριστικά.
ΔΟΚΙΜΗ Suzuki Jimny 1,3 Sport
Ομάδα που κερδίζει...