Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  30/1/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/1/2001

Χωρίς εμφανείς διαφορές ο κινητήρας 

Η αποδιδόμενη ισχύς από το νέο μηχανικό σύνολο είναι θεωρητικά αυξημένη κατά 2 ίππους σε σχέση με το παρελθόν. Η μικρή αυτή διαφορά στη μέγιστη ισχύ αντισταθμίζεται από το αυξημένο βάρος του μοντέλου και έτσι οι επιδόσεις είναι σχεδόν ίδιες με την προηγούμενη έκδοση του. Πιο συγκεκριμένα, η επιτάχυνση από στάση μέχρι τα 100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε 14,0 δλ. (14,1 δλ. με τον παλιότερο κινητήρα). Οι ρεπρίζ από 60 έως 100 και 80-120 χλμ./ώρα, επιτυγχάνονται αντίστοιχα σε 14,0 και 26,2 δευτερόλεπτα (οι επιδόσεις του παλιού μοντέλου ήταν 14,7 και 26,7). Αυτό που αντιλαμβάνεται ο οδηγός ως διαφορά σε σχέση με το παλιότερο μοντέλο είναι η καλύτερη ελαστικότητα που εμφανίζει ο κινητήρας αλλά και η πιο πολιτισμένη λειτουργία του, με χαμηλότερου επιπέδου θόρυβο στις υψηλές στροφές.
 



Ο ισχυρότερος κατά 2 ίππους νέος κινητήρας του Jimny δεν έχει επιφέρει ουσιαστική βελτίωση στις επιδόσεις του μοντέλου αλλά διαθέτει καλύτερα λειτουργικά χαρακτηριστικά.


 ΔΟΚΙΜΗ Suzuki Jimny 1,3 Sport
 Ομάδα που κερδίζει...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ 
Χωρίς εμφανείς διαφορές ο κινητήρας