Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  26/2/2002
Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/2/2002

Ευχάριστο και ασφαλές στο δρόμο

Το νέο Primera παρουσιάζει συνολικά ομοιογενή οδική συμπεριφορά κινούμενο τόσο στο εθνικό οδικό δίκτυο, όσο και σε δρόμο με στροφές. Η σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησής του, σε συνδυασμό με τη σύγχρονη δομή της (εμπρός διαθέτει πολλαπλούς συνδέσμους και πίσω ημιάκαμπτο άξονα πολλαπλών συνδέσμων) και τα φαρδιά ελαστικά διάστασης 215/50/17 της έκδοσης Techna, εξασφαλίζουν στις στροφές υψηλά όρια πρόσφυσης. 
Τάσεις υποστροφής θα κάνουν με προοδευτικό τρόπο την εμφάνισή τους όταν ο οδηγός επιμείνει με γκάζι μέσα στη στροφή και η άσφαλτος είναι μέτριας ποιότητας. Στην ευθεία η εικόνα του αυτοκινήτου είναι ανάλογα πολύ καλή, καθώς το αμάξωμα του νέου Primera παραμένει σταθερό σε ταχύτητες άνω των προβλεπόμενων ορίων. Οι ανωμαλίες του οδοστρώματος δεν απορροφούνται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο από την ανάρτηση του νέου Primera, κάτι που αποδίδεται τόσο στη σφιχτή ρύθμισή της, όσο και στα χαμηλοπρόφιλα ελαστικά της έκδοσης που είχαμε στη διάθεσή μας. Στα θετικά σημεία της πολύ καλής ενεργητικής ασφάλειας που προσφέρει το νέο Primera συγκαταλέγεται η πολύ καλή αίσθηση που προσφέρει στον οδηγό το σύστημα διεύθυνσης. Ανάλογη είναι και η εικόνα των φρένων, τα οποία αποτελούνται από αεριζόμενους δίσκους εμπρός και απλούς πίσω, με στάνταρ το ABS και τα συστήματα βελτίωσης της απόδοσης των φρένων NBA (Nissan Brake Assist system) και EBD (Electronic Brake force Distribution).


Στις στροφές ο οδηγός του νέου Primera είναι σε θέση να κινηθεί σβέλτα, καθώς τα υποστροφικά φαινόμενα είναι περιορισμένα.


Η κορυφαία έκδοση Techna εξοπλίζεται με ζάντες ελαφρού κράματος 17 ιντσών και ελαστικά διάστασης 215/50.

 ΔΟΚΙΜΗ Nissan Primera 1,6 4d
 
Ανατρέποντας το συντηρητικό παρελθόν
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Δυνατός και ελαστικός ο βασικός κινητήρας...
Νέα πρότυπα αισθητικής και εργονομίας
Ικανοποιητικοί χώροι για 5 ενήλικους επιβάτες
Ευχάριστο και ασφαλές στο δρόμο