Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  8/4/2003
Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/4/2003

Πανίσχυρος ο κινητήρας

Ο κινητήρας των 2.922 κ.εκ. του XC90 Τ6 προέρχεται από το μηχανικό σύνολο των 2,8 λίτρων που εφοδιάζει την ομώνυμη έκδοση του μοντέλου S80. Ο κινητήρας αυτός έχει κεφαλή αλλά και μπλοκ από αλουμίνιο, διαθέτει έξι κυλίνδρους σε σειρά, δύο εκκεντροφόρους, 24 βαλβίδες με σύστημα μεταβλητού χρονισμού και είναι τοποθετημένος κατά τον εγκάρσιο άξονα. Ο εν λόγω κινητήρας αποδίδει 272 ίππους/5.100 με τη συνδρομή δύο υπερσυμπιεστών οι οποίοι τροφοδοτούν από τρεις κυλίνδρους ο καθένας. Η αύξηση του κυλινδρισμού κατά 100 κ.εκ. περίπου δεν επέφερε μεταβολή στη μέγιστη ισχύ και τη ροπή του μηχανικού συνόλου, ωστόσο είναι βελτιωμένα τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του με βασικότερο στοιχείο την προσφορά της μέγιστης τιμής της ροπής σε ρυθμό περιστροφής ελαφρώς χαμηλότερο από ό,τι στο S80 (380 Nm/1.800 σ.α.λ. έναντι των 2.000 σ.α.λ.). 
Στην πράξη ο κινητήρας συνεργάζεται άψογα με το τεσσάρι αυτόματο κιβώτιο Geartronic και είναι πολύ εύστροφος και εντυπωσιακός σε τράβηγμα, "εκτινάσσοντας" πολύ γρήγορα το όχημα στην τελική του ταχύτητα η οποία περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 210 χλμ/ώρα.



Ο κινητήρας του XC90 έχει δύο turbo και αποδίδει 272 ίππους καθιστώντας το όχημα πολύ γρήγορο.










 ΔΟΚΙΜΗ Volvo XC90 T6 
 
Express... ελευθέρου χρόνου
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Πριν απ' όλα η ασφάλεια
Πανίσχυρος ο κινητήρας
Πολύ άνετο και ασφαλές
Πολυτέλεια και χώροι