Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  29/4/2003
Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/4/2003

Εντυπωσιακό σε όλα τα εδάφη

Κατά την εκτός δρόμου κίνηση, είναι σχεδόν βέβαιο ότι ακόμη και οδηγοί με ικανότητες άνω του μέσου όρου θα συναντήσουν τα δικά τους όρια, πολύ πριν να γνωρίσουν τα όρια του νέου Land Cruiser. Το μοντέλο διαθέτει μόνιμη τετρακίνηση με διαφορικό τύπου Torsen, το οποίο κατανέμει τη ροπή σε ποσοστό 40:60 ανάμεσα στον εμπρός και τον πίσω άξονα. Εάν οι συνθήκες του δρόμου (αυξημένη ολισθηρότητα κ.λπ.) το απαιτήσουν, η αναλογία αυτή μπορεί να διαμορφωθεί στο 29:71 και στο 53:47, ανάλογα με το αν σπινάρουν οι εμπρός ή πίσω τροχοί αντίστοιχα. Υπάρχει, επίσης η δυνατότητα κλειδώματος του διαφορικού για ίση κατανομή της ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες και καλύτερες εκκινήσεις, σε λασπωμένα ή αμμώδη κομμάτια. Κάτι ανάλογο ισχύει και για το πίσω διαφορικό, καθώς έχει επίσης χαρακτηριστικά περιορισμένης ολίσθησης (μεταφέρει περισσότερη ροπή στον τροχό με την καλύτερη πρόσφυση) ενώ διατίθεται και με δυνατότητα κλειδώματος. Επιπλέον, μέσω ενός επιλογέα στη βάση της κεντρικής κονσόλας ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να εμπλέξει κοντές σχέσεις μετάδοσης και να διευκολύνει ακόμη περισσότερο την κίνηση σε δύσβατα μέρη. Σε ό,τι αφορά το εμπρόσθιο διαφορικό να αναφέρουμε, ότι είναι επίσης νέο και κατά 25% πιο ισχυρό, σε σχέση με αυτό του προηγούμενου μοντέλου. Κάθε είδους ανωφέρεια ή κατωφέρεια αντιμετωπίζεται εύκολα και με ασφάλεια, καθώς στην πρώτη περίπτωση ενεργοποιείται αυτόματα το σύστημα Hill-start Assist Control (HAC) και εμποδίζει το όχημα να κυλήσει προς τα πίσω κατά την εκκίνηση, ενώ στη δεύτερη περίπτωση ενεργοποιείται -από τον οδηγό- το σύστημα Downhill Assist Control (DAC) το οποίο επεμβαίνει στο σύστημα πέδησης και "αφήνει" το Land Cruiser να κατηφορίσει αργά, αλλά σταθερά, ακόμη και σε δρόμο με μεγάλη κλίση και ολισθηρή επιφάνεια. Η ημιενεργητική ανάρτηση που διαθέτει το Land Cruiser συνοδεύεται προαιρετικά με πνευματική ανάρτηση για τους πίσω τροχούς. Η πνευματική ανάρτηση (μέσω διακόπτη στην κεντρική κονσόλα) προσφέρει αυξομείωση της απόστασης από το έδαφος κατά 30 χιλ. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι διαδρομές των αναρτήσεων εμπρός και πίσω είναι μεγαλύτερες σε σχέση με το παρελθόν.
 


Η άνετη και απροβλημάτιστη κίνηση σε κάθε είδους δρόμο είναι απόλυτα εφικτή με το νέο Land Cruiser.



Στη βάση της κεντρικής κονσόλας βρίσκονται όλα τα χειριστήρια για τον έλεγχο της μετάδοσης της κίνησης και της ανάρτησης.




 

 

 ΔΟΚΙΜΗ Toyota Land Cruiser 5d
 
Terminator!
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Oταν κοιτάς από ψηλά...
Πολύ καλοί χώροι
Εντυπωσιακό σε όλα τα εδάφη
Σοκ και δέος