Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  14/5/2002
Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/5/2002

Διαμάντι 1.587 κ.εκ. 

Ροπάτος από χαμηλά, χάρη και στο σύστημα μεταβολής του χρονισμού των βαλβίδων, ο κινητήρας των 1,6 λίτρων του Ομίλου PSA δείχνει να ταιριάζει "γάντι" με το ήπιο σε ρυθμίσεις ανάρτησης αλλά και χαρακτήρα Citroen C3. Η κλιμάκωση του κιβωτίου εντείνει τον τουριστικό χαρακτήρα του μοντέλου, καθώς επιτρέπει τη διατήρηση υψηλής μέσης ωριαίας ταχύτητας, με πέμπτη ταχύτητα επιλεγμένη στο κιβώτιο και λίγες στροφές λειτουργίας του κινητήρα. Εξαιρετική είναι και η εικόνα που αποκομίζει κανείς από την εικόνα του μοντέλου και σε αστικό περιβάλλον, καθώς ο κινητήρας επιτρέπει την απροβλημάτιστη κίνηση με λίγες αλλαγές ταχυτήτων, όντας υπέρ του δέοντος ελαστικός. Εν κατακλείδι, το μηχανικό σύνολο αυτό είναι εξαιρετικό και δείχνει να "αδικείται" από τον ήπιο χαρακτήρα του μοντέλου, που δεν απευθύνεται στον ανήσυχο νεαρό -και όχι μόνο- θιασώτη της σπορ οδήγησης, ο οποίος περιμένει κάτι τέτοιο από το Γάλλο κατασκευαστή. Αυτό όμως δεν αλλάζει την ουσία και ο κινητήρας κερδίζει επάξια το χαρακτηρισμό "διαμάντι" όντας σε θέση να συναγωνιστεί όλα σχεδόν τα ίδιας χωρητικότητας μηχανικά σύνολα της ελληνικής αγοράς, σε απόδοση και λειτουργικά χαρακτηριστικά.



Ο αξιόλογος κινητήρας του Ομίλου PSA δίνει στο C3 τον αέρα του ικανού "χιλιομετροφάγου".

 ΔΟΚΙΜΗ Citroen C3 1,6 16V
 
Δυνατός ο νέος...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Διαμάντι 1.587 κ.εκ.
Η ισχύς σύμμαχος του οδηγού