Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  22/5/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/5/2001

Ελαστικός κινητήρας με αυξημένα επίπεδα θορύβου 

Το νέο Sephia II κινείται από ένα νέο 16βάλβιδο μηχανικό σύνολο 1,6 λίτρων -έναντι των 1,5 λίτρων που υπήρχε στο προηγούμενο μοντέλο-. Η απόδοσή του έφτασε τους 98 δυναμομετρημένους ίππους -έναντι των 101 που ανακοινώνει ο κατασκευαστής- και τα
139 Nm ροπής. Η κλιμάκωση των σχέσεων του κιβωτίου των ταχυτήτων είναι σχετικά αραιή κάτι που ευνοεί την κατανάλωση καυσίμου, η οποία σε μεικτή διαδρομή φτάνει τα 8,6 λίτρα/100 χλμ. Οι επιδόσεις που προσδίδει από στάση είναι καλές, με τα 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνονται σε 11,8 δλ., ενώ απλά ικανοποιητικές είναι οι επιδόσεις εν κινήσει. Η ελαστικότητά του κινητήρα θα ικανοποιήσει κατά την κίνηση στην πόλη καθώς από τις χαμηλές στροφές είναι πρόθυμος. Ανάλογα καλή είναι και η απόκρισή του στο πάτημα του γκαζιού. Αρνητικό χαρακτηριστικό του κινητήρα αποτελεί ο αυξημένος θόρυβος που παράγει από τις 3.500 σ.α.λ. και άνω, ενώ όσο αυξάνονται οι ρυθμοί πέρα της σημαντικής αύξησης του θορύβου παρουσιάζει τραχιά λειτουργία.

 


Ο 16βάλβιδος κινητήρας των 1,6 λίτρων παρουσιάζει πολύ καλή ελαστικότητα. Αρνητικό του σημείο είναι ο αυξημένος θόρυβος που παράγει.

 ΔΟΚΙΜΗ: Kia Sephia II 1,6
 
Xαμηλή τιμή σε μεγάλες διαστάσεις
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ 
Ελαστικός κινητήρας με αυξημένα επίπεδα θορύβου 
Πολύ καλοί χώροι, λειτουργικότητα και εργονομία
Εμφαση στην άνεση και όχι στη γρήγορη οδήγηση
Δύο αερόσακοι από τη βασική έκδοση