Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  3/6/2003
Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/6/2003

Ελαστικός και πολιτισμένος

Ο κινητήρας των 1.984 κ.εκ. του νέου Audi A3 βασίζεται στο ίδιας χωρητικότητας μηχανικό σύνολο των 130 ίππων που διαθέτει το Α4 (είναι όμοιες οι βασικές διαστάσεις όπως και ο στροφαλοφόρος άξονας, όμως είναι εντελώς νέα η κυλινδροκεφαλή, οι εκκεντροφόροι κ.λπ.). Χάρη στην τεχνολογία FSI (στρωματοποιημένη έγχυση καυσίμου) ο ψεκασμός γίνεται σχεδόν ταυτόχρονα με τη φάση της συμπίεσης. Αποτέλεσμα είναι η δημιουργία ενός στρώματος καυσίμου γύρω από τον σπινθηριστή και μια πιο έντονη παρουσία αέρα στον υπόλοιπο θάλαμο καύσης. Η τεχνολογία αυτή εξασφαλίζει μειωμένη κατανάλωση καυσίμου σε συνδυασμό με προσεκτική οδήγηση, διότι αν ο οδηγός πιέζει αλόγιστα το πεντάλ του γκαζιού οι ανάγκες για καύσιμο αυξάνονται σημαντικά. Η μέση τιμή της κατανάλωσης ανήλθε στα 9,8 λτ/100 χλμ και είναι πολύ καλή. Σε γενικές γραμμές ο κινητήρας αποδείχτηκε ιδιαίτερα ελαστικός με ικανοποιητικό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές. Η ισχύς του (150 ονομαστικοί ίπποι, 144 στο δυναμόμετρο) είναι ικανοποιητική όμως οι επιδόσεις είναι μέτριες λόγω των έξι μακριών σχέσεων του κιβωτίου. Σημαντικός είναι ο ρόλος και του αυξημένου βάρους του αμαξώματος (σύνολο 1.375 κιλά).



Τεχνολογικά προηγμένος, αθόρυβος, και αρκετά οικονομικός είναι ο 2λιτρος κινητήρας του Α3.











 ΔΟΚΙΜΗ Νέο Audi Α3 2,0 FSI
 
Ημέρα κρίσεως...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Ελαστικός και πολιτισμένος
Πρωταγωνιστής η ποιότητα κατασκευής
Καλοί χώροι για επιβάτες και αποσκευές
Ουδέτερο και άνετο
Πολύ καλή η πίσω ανάρτηση