Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  19/6/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/6/2001

Τα μελλοντικά σχέδια των εταιρειών του Ομίλου Fiat 

 

Alfa Romeo 
Κύριο χαρακτηριστικό του κοινού που προτιμά τα μοντέλα της εταιρείας είναι η "ορμή" και η αγάπη για την ταχύτητα ενώ αποτελείται κυρίως από νεαρής ηλικίας άτομα σε μεγάλο ποσοστό γυναίκες τα οποία δε διαθέτουν επαρκή ελεύθερο χρόνο (young executives). Η εταιρεία θα επεκτείνει την εμπορική της δραστηριότητα στις ΗΠΑ και στόχος της είναι να διπλασιάσει τις πωλήσεις της μέχρι το 2008. Εκτός της προσέλκυσης μιας νέας γενιάς πελατών η εταιρεία ενδιαφέρεται και για την επιτάχυνση του ρυθμού ανάπτυξης της μάρκας. Επιπλέον για να επιτευχθεί το μέγιστο της κερδοφορίας η Alfa Romeo, σκοπεύει να εκμεταλλευτεί τα προϊόντα σε όλο τον κύκλο της ζωής τους κάτι που προϋποθέτει μια καλύτερη διαδικασία προώθησης-προβολής. 


Ο εκ των κορυφαίων στελεχών του Ιταλικού Ομίλου, γενικός διευθυντής της Fiat Auto Ρομπέρτο Τεστόρε, δήλωσε μεταξύ άλλων ότι η ελληνική αγορά θεωρείται πολύ σημαντική εξαιτίας των ιδιαιτεροτήτων της.

Fiat 
Στόχος της εταιρείας είναι η διατήρηση σε υψηλά επίπεδα των πωλήσεων στα μικρά και μικρομεσαία μοντέλα καθώς και η επέκτασή της σε μεγαλύτερες κατηγορίες με κύρια χαρακτηριστικά των μοντέλων της τον ιδιαίτερο χαρακτήρα, το δυναμισμό, τις καινοτομικές τεχνολογίες αλλά και την απλότητα. Σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση του χαρακτήρα των μοντέλων της Fiat διαδραματίζει ο υψηλός δείκτης παθητικής ασφάλειας που αυτά επιδεικνύουν. Επιπλέον η βελτίωση των διαδικασιών παράδοσης ενός οχήματος μέσω της μείωσης της γραφειοκρατίας θα προσφέρει τα μέγιστα στην αύξηση της ποιότητας των υπηρεσιών ενώ χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι η αλλαγή της παραγγελίας ενός οχήματος μπορεί να γίνει ακόμα και 2 εβδομάδες πριν από την έναρξη της παραγωγής του. 

Lancia 
Τα μοντέλα της εταιρείας Lancia είναι συνώνυμα με τη γοητεία και την πολυτέλεια ενώ απευθύνονται σε ένα αρκετά απαιτητικό και "δύσκολο" κοινό αποτελούμενο από επιχειρηματίες με κοινό χαρακτηριστικό τη μεγάλη αγοραστική ικανότητα. Με σύνθημα την αρχή της "Νέας Πολυτέλειας" και με την εφαρμογή συστημάτων high-tech και ταυτόχρονα προσιτής τεχνολογίας, η εταιρεία έχει θέσει ως στόχο πωλήσεων τις 300.000 μονάδες έως το 2008. Γι' αυτόν το λόγο στόχος της εταιρείας είναι η προώθηση ενός υψηλού προφίλ ποιότητας και αισθητικής των μοντέλων της, η ικανοποίηση των προσωπικών αναγκών του πελάτη, η αναβάθμιση της δομής των διαδικασιών ενώ παράλληλα θα γίνει και επέκταση σε νέες κατηγορίες. 

 ΝΕΑ ΔΙΕΘΝΗ H "στρατηγική" του Ομίλου Fiat
 
Προετοιμάζοντας τα αύριο...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Τα μελλοντικά σχέδια των εταιρειών του Ομίλου Fiat