Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  15/7/2003
Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/7/2003

Ευχάριστο και σταθερό στο δρόμο

Οπως ανακοινώνει σχετικά η Volkswagen, δεν υπήρχε λόγος για επεμβάσεις στον τομέα των αναρτήσεων και των μηχανικών μερών γενικότερα κατά την ανάπτυξη του ανοικτού Beetle. Κάτω από το θελκτικό "ένδυμα" του Beetle Cabriolet συναντούμε τη γνωστή δομή αναρτήσεων με γόνατα ΜακΦέρσον και ψαλίδια βάσης εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω (αντιστρεπτικές δοκοί υπάρχουν εμπρός και πίσω). Η άνεση των επιβατών είναι προφανώς ο πρωταρχικός στόχος του κατασκευαστή καθώς η ανάρτηση έχει αρκετά μαλακή ρύθμιση και βρίσκεται σε πλήρη αρμονία με το χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Στις στροφές πάντως οι κλίσεις δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλες και σε συνδυασμό με τα φαρδιά ελαστικά (205/55 R16) ο οδηγός έχει στη διάθεση του μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης. Η υποστροφή εμφανίζεται μόνο υπό μεγάλη πίεση και ελέγχεται εύκολα. Καλή αίσθηση έχει το σύστημα διεύθυνσης λόγω και της ενίσχυσης που έχει δεχτεί η κολόνα του τιμονιού, μία κίνηση η οποία στοχεύει αρχικά στην αντιμετώπιση του εγγενούς μειονεκτήματος όλων σχεδόν των κάμπριο να εμφανίζουν περισσότερες δονήσεις στο τιμόνι από ότι τα κλειστά "αδέλφια" τους. Γενικά, η ατμόσφαιρα στο εσωτερικό ακόμη και κατά την κίνηση στο εθνικό δίκτυο είναι ευχάριστη καθώς οι ήχοι από το εξωτερικό περιβάλλον δεν διεισδύουν σε μεγάλο βαθμό στο Beetle ώστε να ενοχλούν τον οδηγό και τους επιβάτες ενώ και οι αεροδυναμικοί θόρυβοι είναι περιορισμένοι.



Σε δρόμο με στροφές οι αντιδράσεις του Beetle είναι προβλέψιμες και εξελίσσονται πολύ προοδευτικά δείχνοντας τον ασφαλή χαρακτήρα του οχήματος. 


Ο κινητήρας των 1,4 λίτρων φαίνεται "μικρός" για το Beetle Cabrio το οποίο είναι αξιοσημείωτα βαρύ. 







 ΔΟΚΙΜΗ VW Beetle 1,4 Cabriolet 
 
Love is in the air... again
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Υψηλή αισθητική και ποιότητα - χώροι για 4
Ευχάριστο και σταθερό στο δρόμο
Προσοχή στην ασφάλεια
Τα ψήγματα του ρετρό design