Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  5/8/2003
Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/8/2003

Οδική συμπεριφορά

Με βασικό "όπλο" το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης που διαθέτει, διακρίνεται για την ουδέτερη οδική του συμπεριφορά και ένα αίσθημα αυξημένης ενεργητικής ασφάλειας που προσφέρει στον οδηγό. Σε δρόμο με στροφές η δύναμη του κινητήρα και οι σφικτές ρυθμίσεις των αναρτήσεων επιτρέπουν αρκετά γρήγορες μετακινήσεις με μόνη αρχική αντίδραση την ελαφρά υποστροφή, μια τάση όμως η οποία λόγω της μετάδοσης της κίνησης σε όλους τους τροχούς δεν προλαβαίνει να εξελιχτεί περαιτέρω. Πολύ καλές εντυπώσεις άφησαν και τα φρένα τα οποία εξασφαλίζουν μικρή απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ/ώρα (42,8 μέτρα) παρά την όχι ιδιαίτερα καλή αίσθηση του μεσαίου πεντάλ. Κάτι ανάλογο ισχύει και με τον επιλογέα του κιβωτίου ο οποίος ενώ δεν προβληματίζεται στις γρήγορες αλλαγές, δεν έχει αίσθηση τέτοια που να ξεσηκώνει τον οδηγό. Αξίζει να σημειωθεί ότι το Sirion δείχνει γενικά σκληροτράχηλο διεκδικώντας με αξιώσεις χαρακτήρα "αστικού SUV" ενώ στο ρεπερτόριο των ικανοτήτων του ανήκει και η κίνηση σε διαδρομές με -πατημένο- χώμα.



Σταθερό στις ευθείες και κατά βάση ουδέτερο στις στροφές το Sirion μπορεί να κινηθεί αρκετά γρήγορα.



 ΔΟΚΙΜΗ Daihatsu Sirion 1,3 4x4
 
Με πολλές αρετές
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Νέα σχεδίαση στο ταμπλό
Οδική συμπεριφορά