Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  4/9/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/9/2001

Πολύ καλός ο νέος κινητήρας των 1,8 λίτρων 

Το νέο μηχανικό σύνολο των 1,8 λίτρων με το οποίο εφοδιάζεται η νεότευκτη BMW, αποδεικνύεται πολύ καλό σε λειτουργικά χαρακτηριστικά, ενώ η εφαρμογή του Valvetronic έχει ωφελήσει τα μέγιστα την απόδοση, ιδιαίτερα στις μεσαίες στροφές λειτουργίας. Η απόκριση στο γκάζι είναι άμεση, ενώ πολύ καλή είναι και η συνολική εικόνα σε επίπεδο ελαστικότητας. Το επίπεδο του παραγόμενου θορύβου είναι χαμηλό σε όλο το φάσμα των στροφών λειτουργίας, συμβάλλοντας στη διατήρηση του πολιτισμένου περιβάλλοντος στην καμπίνα των επιβατών, ακόμα και όταν η ταχύτητα πλησιάζει την τελική του αυτοκινήτου. Σε επίπεδο κατανάλωσης, το νέο μηχανικό σύνολο με τη μεταβαλλόμενη βύθιση και το χρονισμό των βαλβίδων, απαιτεί 10 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα μεικτής διαδρομής.


Τεχνολογικά προηγμένος είναι ο κινητήρας της Compact με τη χωρητικότητα των 1,8 λίτρων. Η πολιτισμένη λειτουργία και η ελαστικότητά του συγκαταλέγονται μεταξύ των αρετών του.

 ΔΟΚΙΜΗ BMW 316ti Compact 1,8
 
H ΒΜW αγαπά τους νέους...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Πολύ καλός ο νέος κινητήρας των 1,8 λίτρων
Οι "μνηστήρες" της κατηγορίας
Ποιότητα και σχεδίαση στα γνωστά πρότυπα
Χωρίς μεγάλες διαφορές σε χώρους από την Coupe
Πιο "κοφτερή" συμπεριφορά από την Compact