Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  3/9/2002
Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/9/2002

Η σοβαρότερη απειλή από την Κορέα 

Η φράση που χρησιμοποιεί η Hyundai στο εξωτερικό για τη διαφημιστική της προβολή είναι "Prepare to want one" και με το Getz η προτροπή αυτή δεν απέχει και πολύ από την πραγματικότητα. Το νέο μικρό της Hyundai έχει όλα τα προσόντα να κοιτάξει στα ίσια τον ανταγωνισμό, ανεξαρτήτως προελεύσεως. Έχοντας βελτιώσεις σε ουσιαστικούς τομείς, το Hyundai Getz "εξορκίζει" το παρελθόν της Κορεάτικης εταιρείας, δίνοντας ιδιαίτερη σημασία στον αγοραστή-χρήστη και τις ανάγκες του. Η αντιπαράθεση του Getz με τον ανταγωνισμό της μικρής κατηγορίας, δηλαδή με μοντέλα που έχουν κοντινό οικονομικό υπόβαθρο απόκτησης, αποδεικνύει περίτρανα το ότι το νεότευκτο μικρό δεν έχει κάτι ουσιαστικό να ζηλέψει από τον ανταγωνισμό, εκτός της παράδοσης στην κατηγορία των μικρών. Ο δρόμος που έχει να καλύψει πλέον η Hyundai για να φτάσει την κορυφή της κλάσης των μικρών -η οποία θα αποτελέσει εφαλτήριο και για ανάλογες διακρίσεις σε άλλες κατηγορίες- είναι μικρός, αφού όπως φαίνεται τα σημαντικότερα βήματα έχουν γίνει. Το μόνο που μένει είναι να αποδειχτεί και η αντοχή του μικρού μοντέλου στο χρόνο, ενώ ερώτημα παραμένει και το τι θα καταφέρνει ο "έτερος Κορεάτης" της κατηγορίας, το βραχυπρόθεσμα αναμενόμενο Daewoo Kalos.


 ΔΟΚΙΜΗ Hyundai Getz 1,3
 Hyundai Getz angry...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Ευρωπαϊκή σχεδίαση και εργονομία
Χώροι ανάλογοι της κατηγορίας
Με αξιώσεις και στο δρόμο το Hyundai Getz
Λογική χωρητικότητα και καλή απόδοση για το Getz
Η σοβαρότερη απειλή από την Κορέα