Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  9/10/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/10/2001

Μεγάλοι χώροι - υπερπλήρης εξοπλισμός

Οι μεγάλες διαστάσεις του αμαξώματος του Saab 9-5 Turbo Aero συμβάλλουν στη διαμόρφωση ενός ευρύχωρου θαλάμου των επιβατών. Οι εμπρός επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους υπεραρκετό χώρο ενώ θα νιώσουν ιδιαίτερα άνετα στα αναπαυτικά δερμάτινα καθίσματα τα οποία στηρίζουν πολύ καλά το σώμα. Στο πίσω κάθισμα τρεις ενήλικοι επιβάτες δε θα συναντήσουν πρόβλημα με το διαθέσιμο πλάτος, όπως και με το χώρο που έχουν για τα γόνατά τους. Παράλληλα και το πίσω κάθισμα είναι ιδιαίτερα αναπαυτικό. 
Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του πολλαπλές ηλεκτρικές ρυθμίσεις με μνήμες για τη θέση του καθίσματος, ενώ το τιμόνι ρυθμίζεται τόσο σε ύψος όσο και κατά το διαμήκη άξονά του. Πρόβλημα με τη θέση οδήγησης θα συναντήσουν μόνο οι πολύ ψηλοί οδηγοί καθώς τα γόνατά τους ακουμπούν στο κάτω μέρος του ταμπλό. Εργονομικές "ιδιαιτερότητες" υπάρχουν στο εσωτερικό του 9-5 όπως τα χειριστήρια των ηλεκτρικών παραθύρων που βρίσκονται δίπλα από το χειρόφρενο, ενώ οι πολλοί διακόπτες που βρίσκονται στην κεντρική κονσόλα χρειάζονται ένα μικρό διάστημα εξοικείωσης. Τα περισσότερα πλαστικά μέρη του ταμπλό αλλά και των θυρών είναι μαλακά στην αφή ενώ η συναρμολόγησή τους κυμαίνεται σε αρκετά καλά επίπεδα. Ο χώρος αποσκευών έχει αρκετά μεγάλο βάθος και τα 500 λίτρα χωρητικότητάς του είναι σε θέση να φιλοξενήσουν τις αποσκευές μίας οικογένειας.



To ταμπλό του 9-5 2,3 Turbo Aero είναι κατασκευασμένο από πολύ καλής ποιότητας μαλακό πλαστικό. Οι διακόπτες που βρίσκονται στην κεντρική κονσόλα χρειάζονται ένα διάστημα εξοικείωσης από τον οδηγό.


Ο χώρος αποσκευών του 9-5 έχει μεγάλο βάθος και χωρητικότητα (500 λίτρα). Το άνοιγμά του είναι ικανοποιητικό για την φόρτωση μεγάλων αντικειμένων.
Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του πολλαπλές ηλεκτρικές ρυθμίσεις για το κάθισμα με τρεις μνήμες. Οι πίσω επιβάτες δε θα συναντήσουν πρόβλημα με το χώρο για τα γόνατά τους αλλά και το διαθέσιμο πλάτος.
Στην κεντρική κονσόλα υπάρχει ο διακόπτης ενεργοποίησης - απενεργοποίησης του ESP.
Στο 9-5 η μίζα βρίσκεται δίπλα από το χειρόφρενο. Πίσω από αυτή είναι σε αντιεργονομική θέση οι διακόπτες των ηλεκτρικών παραθύρων.
Η κεντρική κονσόλα διαθέτει πολλούς διακόπτες, όπως για τη ρύθμιση του ηλεκτρονικού κλιματισμού και του ηχοσυστήματος.
Τα στάνταρ δερμάτινα καθίσματα είναι ιδιαίτερα αναπαυτικά, ενώ στηρίζουν πολύ καλά το σώμα.

 ΔΟΚΙΜΗ Saab 9-5 2,3 4d Turbo Aero
 
Πολυτέλεια και υψηλές επιδόσεις
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Σύγχρονος κινητήρας υψηλών επιδόσεων
Μεγάλοι χώροι - υπερπλήρης εξοπλισμός
Ανταγωνιστικά μοντέλα
Περισσότερη ασφάλεια με στάνταρ ESP
Σουηδικό "φρούριο"