Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  9/10/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/10/2001

Γαλλικό προβάδισμα στο δρόμο

Συνολικά και τα τρία αυτοκίνητα της δοκιμής δε θα φέρουν σε δύσκολη θέση τον οδηγό που θα κινηθεί σε λογικούς ρυθμούς κίνησης. Οταν όμως αυτός θελήσει να κινηθεί σβέλτα θα ικανοποιηθεί περισσότερο από τη συμπεριφορά του Picasso. To Γαλλικό αυτοκίνητο εμφανίζει αισθητές κλίσεις στις στροφές λόγω της μαλακής ρύθμισης της ανάρτησής του, χωρίς ωστόσο το φαινόμενο αυτό να επιβαρύνει την ουδέτερη συμπεριφορά του αμαξώματος. Υποστροφή με ελεγχόμενο τρόπο θα εμφανιστεί μόνο όταν ο οδηγός πιέσει έντονα το γκάζι μέσα στη στροφή. Στην ευθεία το αμάξωμα του Picasso δεν επηρεάζεται σημαντικά από τους πλάγιους ανέμους παρά τη μεγάλη πλευρική του επιφάνεια. Το τιμόνι και τα φρένα του Γαλλικού αυτοκινήτου έχουν την καλύτερη αίσθηση και απόδοση (Picasso 46,2 m, Matrix 51,0 m και Τacuma 51,4 m 
από τα 100χλμ./ώρα), ενώ σαφές προβάδισμα έχει στον τομέα της άνεσης. Η ανάρτηση του Matrix έχει πιο σφιχτή ρύθμιση από του Picasso με αποτέλεσμα το αμάξωμά του να εμφανίζει μικρότερες κλίσεις στις στροφές. Εκεί ο οδηγός είναι σε θέση να κινηθεί σβέλτα, ενώ όταν αρχίσουν να ξεπερνιούνται τα όρια πρόσφυσης, το Matrix θα παρουσιάζει προοδευτική υποστροφή. Το Tacuma εμφανίζει αρκετά καλά περιθώρια πρόσφυσης στις στροφές, ενώ το αμάξωμά του δεν παρουσιάζει μεγάλες κλίσεις. Στο εθνικό δίκτυο εμφανίζει τάσεις πλεύσης σε ανοιχτές καμπές με ανωμαλίες στο οδόστρωμα. Στην ευθεία το αμάξωμά του είναι αρκετά σταθερό. Την καλή εικόνα του Tacuma στο δρόμο μετριάζουν το ελαφρύ τιμόνι και τα απλά ικανοποιητικά σε αίσθηση φρένα.

Στις στροφές το αμάξωμα του Matrix δεν εμφανίζει μεγάλες κλίσεις, ενώ η υποστροφή θα παρουσιαστεί με προοδευτικό τρόπο. Το τιμόνι και τα φρένα του έχουν καλή αίσθηση.
Το Tacuma δε θα αντιμετωπίσει πρόβλημα στην ευθεία ακόμα και σε ταχύτητες των 160 χλμ./ώρα. Ωστόσο ταλαντώσεις του αμαξώματος παρατηρούνται σε ανοιχτές καμπές με ανωμαλίες στο οδόστρωμα.
Το Picasso εμφανίζει συνολικά ουδέτερα χαρακτηριστικά με τυπική υποστροφή όταν τα όρια πρόσφυσης ξεπεραστούν. Το τιμόνι και τα φρένα του Γαλλικού αυτοκινήτου έχουν καλύτερη αίσθηση από τα Matrix και Tacuma.

 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ
 Citroen Picasso 1,6, Daewoo Tacuma 1,6, Hyundai Matrix 1,6
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Πολυμορφικότητα και άνετοι χώροι
Γαλλικό προβάδισμα στο δρόμο
Ποιό από τα τρία;