Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  27/11/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/11/2001

Σύγχρονη τεχνολογία - Αφθονία ροπής και ισχύος

Ο αλουμινένιος, 6κύλινδρος εν σειρά κινητήρας του TrailBlazer είναι εντελώς νέος. Σ' αυτόν, για πρώτη φορά στην ιστορία των μοντέλων SUV της General Motor εφαρμόστηκε η τεχνολογία μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων, που ελέγχεται ηλεκτρονικά και εξασφαλίζει χαμηλή, για τον κυβισμό, κατανάλωση καυσίμου (17,2 λίτρα/100 χλμ.) και άριστα χαρακτηριστικά λειτουργίας (αθόρυβο ρελαντί, ομαλή καύση, περιορισμό των εκπεμπόμενων καυσαερίων κ.α.). Το μεγαλύτερο μέρος της μέγιστης ροπής είναι διαθέσιμο σε ευρεία κλίμακα στροφών του κινητήρα και σε συνδυασμό με τα μεγάλα αποθέματα ισχύος, καθιστούν το TrailBlazer ιδανικό όχημα ρυμούλκησης και τρέιλερ σκαφών. Η άνευ κραδασμών λειτουργία τού 6κύλινδρου κινητήρα οφείλεται στη συμπαγή δομή του, καθώς όλα τα εξαρτήματα είναι βιδωμένα απευθείας επάνω του. 
Το τετρατάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 4L60 E, που πλαισιώνει τον κινητήρα διαθέτει εξαιρετικά χαρακτηριστικά λειτουργίας και εμφανίζει άμεση απόκριση στις εντολές του γκαζιού.


Το μηχανικό σύνολο των 4.157 κ.εκ. φέρει τεχνολογία μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων και διακρίνεται, τόσο για τις εξαιρετικές επιδόσεις που προσφέρει, όσο και για την πολιτισμένη του λειτουργία.

 ΔΟΚΙΜΗ Chevrolet TrailBlazer 4,2
 
Μεγάλο, όπως οι προσδοκίες του
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Σύγχρονη τεχνολογία - Αφθονία ροπής και ισχύος
Με γνώμονα την άνεση