Περιοδικό - Test

Ο ελαστικός κινητήρας, το καλοζυγισμένο πλαίσιο, το ακριβές σύστημα διεύθυνσης και τα ανθεκτικά φρένα του, προσδίδουν στο 206 σπορτίφ χαρακτήρα.
Ροπάτος και ελαστικός ο κινητήρας του 206, βγάζει τη δύναμή του στο δρόμο με υποδειγματικά ομαλό τρόπο.

Τίποτα δε διαφοροποιεί εξωτερικά το 1600άρι μοντέλο από τις πιο απλές εκδόσεις του 206. Το όμορφο και απόλυτα αρμονικό σχήμα του δεν διαταράσσεται από οτιδήποτε "κραυγαλέο".

Μόνο η πλαϊνή επιγραφή XS δείχνει ότι πρόκειται για τη 1600άρα έκδοση.
Ασυνήθιστα σχέδια και χρωματισμοί κάνουν το εσωτερικό του 206 ευχάριστο και ξεχωριστό.

Η νικελωμένη απόληξη της εξάτμισης αποτελεί ένα από τα λίγα σημεία διαφοροποίησης της 1600άρας έκδοσης από τις απλούστερες. Πρέπει βέβαια να είσαι... παρατηρητικός.
Αν και ο χώρος αποσκευών είναι σχετικά περιορισμένος, εν τούτοις αποδεικνύεται αρκετά πρακτικός, χάρη στο επίπεδο σχήμα του και το χαμηλό κατώφλι φόρτωσης.
Το εσωτερικό του 206 είναι συνολικά όμορφο και ποιοτικό, αν και τα πλαστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί θα μπορούσαν να μην είχαν τη σκληρότητα, που ίσως ξενίσει κάποιους.

Οι αποθηκευτικοί χώροι του 206 είναι πολλοί και μπορούν να αποτελέσουν πρότυπο προς μίμηση και για άλλους κατασκευαστές. Το κάθισμα του συνοδηγού είναι απόδειξη.
Η θέση των ηλεκτρικών παραθύρων αποτελεί εξαίρεση στην καλή εργονομικά εικόνα που παρουσιάζει το εσωτερικό του 206.

 Μεταχειρισμένο:
 
PEUGEOT 206 1.6 8V
Εισαγωγή θέματος
Δείτε περισσότερες φωτογραφίες του θέματος