Περιοδικό - Test

Το σήκωμα του πίσω εσωτερικού -ως προς τη στροφή- τροχού είναι ένδειξη της ακαμψίας του αμαξώματος αλλά και των σκληρών αναρτήσεων και δεν επηρεάζει την κατευθυντικότητα του μοντέλου.
Ο κινητήρας των 1,8 λίτρων με τις 20 βαλβίδες και τον υπερσυμπιεστή διακρίνεται για τα αποθέματα ισχύος και ροπής που προσφέρει.
Τα όργανα του ταμπλό με το λευκό φόντο και τις κόκκινες ενδείξεις, σε συνδυασμό με την οθόνη υγρών κρυστάλλων στην κεντρική κονσόλα, δημιουργούν ένα σπορτίφ και εντυπωσιακό σύνολο.
Στις ευθείες, το Cupra εντυπωσιάζει με τη σταθερότητά του αλλά η άνεση είναι ιδιαίτερα περιορισμένη. 
Το πίσω μέρος του αυτοκινήτου κοσμείται από το λογότυπο Cupra.
Οι αλουμινένιες ζάντες των 16 ιντσών αφήνουν σε κοινή θέα τις κόκκινες δαγκάνες των δισκόφρενων και είναι πλαισιωμένες από ελαστικά διαστάσεων 195/45.
Ο εμπρός προφυλακτήρας είναι πιο ογκώδης και εκτείνεται πιο χαμηλά από τον κανονικό.

 Μεταχειρισμένο:
 
CupraΤο Seat Ibiza
Εισαγωγή θέματος
Δείτε περισσότερες φωτογραφίες του θέματος