Περιοδικό - Test

Στις στροφές, το Honda Civic S 1,4 έχει την τάση να παίρνει μεγάλες κλίσεις. Αυτό δεν θα πρέπει να προβληματίσει τον οδηγό, αφού το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται γενικά ουδέτερα, ενώ σε οριακές συνθήκες εκδηλώνει ήπιες τάσεις υποστροφής.

Η πεντάθυρη έκδοση του Honda Civic είναι ένα αυτοκίνητο "χαμηλών τόνων", που σχεδιάστηκε με σκοπό να καλύπτει πρακτικές ανάγκες και όχι να εντυπωσιάζει.

Το ταμπλό είναι σχεδιασμένο με καλή εργονομία και έχει πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, με αποτέλεσμα να μην ακούγονται τριγμοί. Η λωρίδα ξύλινης επένδυσης προσθέτει έναν τόνο πολυτέλειας.

Ο χώρος αποσκευών, με χωρητικότητα 380 λίτρα, θα ικανοποιήσει τις ανάγκες μιας οικογένειας.
Η κεντρική κονσόλα περιλαμβάνει όλους τους απαραίτητους διακόπτες σε εργονομικές θέσεις. Ο σχεδιασμός της ακολουθεί τη συντηρητική λογική του αυτοκινήτου.

Η πίσω όψη του αυτοκινήτου χαρακτηρίζεται από τα τραπεζοειδή φωτιστικά σώματα.

Η σχεδίαση του πίνακα οργάνων είναι συντηρητική και ακολουθεί μια συμμετρική λογική. Η διάταξη των ενδείξεων είναι εργονομική.
Το μηχανικό σύνολο επαρκεί για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Η λειτουργία του είναι αρκετά πολιτισμένη.
Τα ελαστικά, διαστάσεων 175/65/14, είναι μάλλον στενά, αλλά το μεγάλο προφίλ τους προσθέτει στην άνεση.

 Μεταχειρισμένο:
 Honda Civic S 1,4
Εισαγωγή θέματος
Δείτε περισσότερες φωτογραφίες του θέματος