Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  1/1/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/1/2004
Test mtx
Περισσότερες φωτογραφίες
Τα δυναμικά χαρακτηριστικά της 166 επιβεβαιώνουν στο έπακρο το μύθο που έχει δημιουργηθεί -και όχι άδικα- για τις κατασκευές της Αlfa Romeo.
Το πίσω μέρος δεν θα προβληματίσει, όντας "βιδωμένο" κάθε στιγμή.
Εντυπωσιακή σχεδίαση και αψεγάδιαστη εργονομία για το εσωτερικό της 166. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει τα πάντα, ενώ αίσθηση προκαλεί η πολυοθόνη που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα...
...η οποία διαθέτει και εγκατάσταση για χρήση κινητού τηλεφώνου.
Ο κινητήρας κατάφερε να μας εντυπωσιάσει με τη γραμμικότητα και τη χωρίς κραδασμούς απόδοσή του, αν και η ιπποδύναμη είναι χαμηλότερη από την αναμενόμενη.
Χαμηλό κατώφλι, χωρητικότητα 490 λίτρων και καλοσχεδιασμένο δάπεδο, ορίζουν ένα πλήρως εκμεταλεύσιμο πορτ μπαγκάζ, το οποίο όμως, σχεδόν αυτοακυρώνεται από το μέτριο, για λόγους design, άνοιγμα.
Η όμορφη λεπτομέρεια των προβολέων συνδυάζεται με κορυφαία ποιότητα φωτισμού, παρά το μικρό μέγεθος που έχουν.
Η 166 είναι εύκολα αναγνωρίσιμη, γιατί είναι ξεχωριστή, σε σημείο που το πίσω διακριτικό να θεωρείται περιττό.
Ο εξελιγμένος και πρακτικά άκαμπτος κλωβός ασφαλείας συνδυάζεται με όλα τα τελευταία στοιχεία, που συνθέτουν τον εξοπλισμό παθητικής ασφάλειας...
...η ίδια εξέλιξη επικρατεί και στα οργανικά σημεία της 166, κινητήρας-αναρτήσεις-φρένα, με σαφές προβάδισμα στον τομέα των αναρτήσεων, λόγω πολλαπλών συνδέσμων και αυξημένης διαδρομής.

 
 ALFA ROMEO 166 2.0 16v Twin Spark (1998-2003)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Περισσότερες φωτογραφίες