Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  3/5/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/5/2005
Test mtx
MuranoSUVρος
Oδική συμπεριφορά
Σπορτίφ αίσθηση
Έχει περιορισμένες δυνατότητες σε εκτός δρόμου κίνηση, αλλά στην άσφαλτο είναι ιδιαίτερα ευχάριστο προβάλλοντας ακόμα και σπορτίφ οδική συμπεριφορά.
Το Muranο διαθέτει εξελιγμένο, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης το οποίο ανάλογα με τις συνθήκες πρόσφυσης μεταφέρει το ποσοστό της ροπής από το 90% - 10% στο 50% - 50% αντίστοιχα για τον εμπρός και τον πίσω άξονα. Παράλληλα ο οδηγός έχει τη δυνατότητα "κλειδώματος" της τετρακίνησης μέσω του σχετικού μπουτόν που βρίσκεται στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Παρ' όλα αυτά, οι δυνατότητες του Murano είναι περιορισμένες σε εκτός δρόμου κίνηση, κάτι που οφείλεται κατά κύριο λόγο στη μικρή διαδρομή της ανάρτησης και τη σκληρότητα που τη χαρακτηρίζει σε τέτοιες συνθήκες αλλά εν συνεχεία και στην έλλειψη προστατευτικών των μηχανικών του μερών. Αντίθετα, το Murano εντυπωσιάζει κατά την κίνησή του στην άσφαλτο, με την ανάρτηση να προσφέρει υψηλά επίπεδα άνεσης στους επιβάτες και το σύστημα διεύθυνσης να έχει πολύ καλή αίσθηση. Σε αυξημένους ρυθμούς κίνησης το Murano είναι ουδέτερο τόσο με όσο και χωρίς τη χρήση του συστήματος ελέγχου της ευστάθειας (ESP).

 
 Nissan Murano 3,5 V6
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Eσωτερικό - Χώροι
Oδική συμπεριφορά