Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  28/2/2006
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28/2/2006
Test mtx
The road is… on fire!
Mitsubishi EVO IX
Στολή, γάντια, κράνος… και φύγαμε!
Το EVO IX είναι από τα λίγα -πραγματικά, όμως, από τα λίγα αυτοκίνητα- που μπορεί να προσφέρει ΕΝΤΟΝΟΤΑΤΕΣ συγκινήσεις… Ας δούμε, όμως, τις πρώτες αντιδράσεις ενός ανθρώπου, που δε γνωρίζει το "ποιόν" του EVO IX και ετοιμάζεται να κάνει βόλτα μαζί του! Κατ' αρχήν, το βλέπει και το θεωρεί "too much" για τα λεφτά που έχεις δώσει. Μόλις μπει μέσα, δυσανασχετεί, γιατί το εσωτερικό του θυμίζει σεντάν της 10ετίας του 90'. Όταν όμως ξεκινήσει και βρει στο δρόμο του την πρώτη στροφή….

Μόνο εάν δε ξέρεις για τι αυτοκίνητο πρόκειται, τότε, θα το παρεξηγήσεις! Αεροτομές, μεγάλοι προφυλακτήρες, σπόιλερ, προβολάκια… όλα πάνω! Έλα όμως, που όλα αυτά παίζουν το ρόλο τους! Ας μη το κουράσουμε όμως! Το EVO IX είναι όμορφο και δεν πιστεύουμε, στην τελική, πως, αυτοί που το έχουν, θα στεναχωρηθούν και πολύ, εάν σε όλους τους άλλους δεν αρέσει!
Η απόκριση στο πάτημα του γκαζιού σοκάρει! Οι στροφές ανεβαίνουν σε ιλιγγιώδεις ρυθμούς και η αδρεναλίνη… "πετάει"! Και να ήταν μόνο αυτή…
Ο εσωτερικός διάκοσμος στερείται φαντασίας, ποιότητας και λειτουργικότητας. Τι να κάνεις όμως…; Σε αυτήν τη ζωή, δε μπορείς να τα έχεις όλα!
Κινητήρας
Το μηχανικό σύνολο των 2,0 λίτρων του EVO διαθέτει τουρμπίνα διπλού αυλού -ρουλεμανάτη- η οποία δουλεύει 1,4 bar οverboost και 1,1 σταθερή πίεση. Η αυτή κάθ' εαυτή λειτουργία του κινητήρα είναι υποδειγματική, έχεις δύναμη παντού, δεν πρόκειται να σε προδώσει πουθενά και ο συνδυασμός του, με το 6άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, ταιριάζει "γάντι". Για επιδόσεις και άλλα "τέτοια", σας παραπέμπουμε απλά στον πίνακα των τεχνικών χαρακτηριστικών.

 
 Τα turbo της Mitsubishi
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Mitsubishi Colt CZT
Mitsubishi EVO IX
Mitsubishi Outlander Turbo