Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  28/11/2006
Test mtx
Kia Picanto 1,1 Turbo Diesel
Στην πόλη και… γρήγορα!
Διαβάστηκε από 23322 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:28/11/2006
Το Kia Picanto είναι ένα από τα καλύτερα μίνι οχήματα της αγοράς.
Αυτοκίνητα σαν το πετρελαιοκίνητο Kia Picanto, σε προδιαθέτουν να κινείσαι σε αστικό περιβάλλον…
Oτι το Kia Picanto είναι ένα από τα καλύτερα μίνι οχήματα της αγοράς, είναι γνωστό. Όπως, επίσης, γνωστός είναι και ο λόγος. Σβέλτο, ασφαλές στο δρόμο, με μεγάλους χώρους (πάντα για τα δεδομένα της κατηγορίας) και νεανικό παρουσιαστικό, το "λιλιπούτειο" μοντέλο της Kia φαντάζει ως πολύ καλή επιλογή για καθημερινές μετακινήσεις σε αστικό περιβάλλον. Πόσο μάλλον τώρα, που στην γκάμα των μηχανικών συνόλων του αυτοκινήτου προστέθηκε και ένας turbodiesel κινητήρας 1,1 λτ., με μεικτή κατανάλωση 4,2 λτ./100 χλμ! Είπατε τίποτα….;
Diesel Power
Το 3κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο πετρελαίου των 1.120 κ.εκ. που εφοδιάζει το Picanto, αποδίδει 75 ίππους (εργοστασιακή μέτρηση) και 155 Nm ροπής μόλις στις 1.900 σ.α.λ. Τόσο η ιπποδύναμη, όσο και τα υψηλά αποθέματα ροπής του είναι ικανά να κινήσουν σε σβέλτους ρυθμούς το ελαφρύ αμάξωμα, ενώ ειδικά οι ρεπρίz είναι κορυφαίες στην κατηγορία! Τα προτερήματα, όμως, του turbodiesel κινητήρα φαίνονται ξεκάθαρα, κατά την κίνηση του μοντέλου σε αστικό περιβάλλον. Ροπάτος και… σπιρτόζικος, δεν απαιτεί συχνές αλλαγές σχέσεων, κάνοντας ακόμη πιο ευχάριστες και ξεκούραστες τις βόλτες στο "κλεινόν άστυ". Δεν αναφέραμε, όμως, στα προτερήματα και τη λέξη-κλειδί: "Οικονομικότατος"! Γεμίζοντας το ρεζερβουάρ καυσίμου των 35 λτ. του Picanto, με “οικονομική” οδήγηση θα διανύσετε 800 χλμ., ξεχνώντας τι θα πει επίσκεψη στο βενζινάδικο (με μεικτή κατανάλωση, όπως ανακοινώνει η εταιρεία, 4,2 λτ.!).
Και από λεφτά;
Εάν βρίσκεστε εκτός λεκανοπεδίου Αττικής και συμπρωτεύουσας και επιθυμείτε την απόκτηση του πετρελαιοκίνητου Picanto, τότε θα πρέπει να εκταμιεύσετε 11.390 ευρώ ή 12.290 ευρώ, εάν επιθυμείτε και το "πακέτο" που προσφέρει η Kia "Service for life".
Picanto 1,1 λτ. turbodiesel VS Picanto 1,1 λτ. βενζίνη
• Ταχύτερο το πετρελαιοκίνητο κατά 1,5 δλ. από στάση μέχρι τα πρώτα 100 χλμ./ώρα (13,5 δλ. VS 15,0 δλ.)
• Ταχύτερο το πετρελαιοκίνητο κατά 6,9 δλ. στην επιτάχυνση 60-100 χλμ./ώρα με 4η (10,0 δλ. VS 16,9 δλ.)
• Ταχύτερο το πετρελαιοκίνητο κατά 15 δλ. στην επιτάχυνση 80-120 χλμ./ώρα με 5η (16,3 δλ. VS 31,3 δλ.)
• Πιο "οικονομικό" το πετρελαιοκίνητο κατά 0,7 λτ. (4,2 λτ. VS 4,9 λτ.)
• Με 10 περισσότερους ονομαστικούς ίππους το πετρελαιοκίνητο (75 ps VS 65 ps)
• Πιο ακριβό το πετρελαιοκίνητο κατά 1.590 ευρώ (στην έκδοση EX)
Το πετρελαιοκίνητο Picanto δεν εμφανίζει διαφορές σε επίπεδο σχεδίασης, σε σχέση με τις βενζινοκίνητες εκδόσεις.

Ούτε στον εσωτερικό διάκοσμο υπάρχει κάποιο νέο χαρακτηριστικό, που να διαφοροποιεί την πετρελαιοκίνητη από τις υπόλοιπες εκδόσεις.

Εάν εξαιρέσεις τον αυξημένο -κάπως- θόρυβο και τους μικρούς τριγμούς, ο diesel κινητήρας ταιριάζει… γάντι στο χαρακτήρα του οχήματος.