Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  4/9/2007
TEST
Bravisimo!
Σταθερό, άνετο και με προοδευτικές αντιδράσεις στο δρόμο
Διαβάστηκε από 32586 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:4/9/2007
Πολλές είναι οι βελτιώσεις που έχουν κάνει οι μηχανικοί της Fiat στις αναρτήσεις και σε επιμέρους μηχανικά τμήματα, με αποτέλεσμα το Bravo να είναι σημαντικά πιο σταθερό και να αποπνέει περισσότερη ασφάλεια στο δρόμο σε σχέση με το Stilo, χωρίς παράλληλα να θυσιάζεται η άνεση. Στον εν λόγω τομέα, το Bravo εμφανίζεται πολύ καλό, αφού απορροφάει αποτελεσματικά τις περισσότερες ανωμαλίες των δρόμων, χωρίς η ανάρτηση να δείχνει "χαλαρή", ενώ ο θόρυβος από τον κινητήρα και την κύλιση των τροχών δεν ενοχλούν σε ένα ταξίδι. Κατά την κίνηση στον αυτοκινητόδρομο, ο νέος εκπρόσωπος της Fiat στη μικρομεσαία κατηγορία στην κορυφαία (μέχρι στιγμής) έκδοση, από πλευράς ισχύος κινητήρα, είναι σε θέση να κινηθεί με υψηλές μέσες ωριαίες ταχύτητες, χωρίς να δημιουργεί τάσεις ανασφάλειας. Εξίσου αυξημένη ασφάλεια παρουσιάζει και σε μια διαδρομή με στροφές, ακόμα και όταν επιλέξει κανείς να κινηθεί σε σβέλτους ρυθμούς. Σε αυτή την περίπτωση οι τροχοί εμφανίζουν πολύ καλή ελκτική και πλευρική πρόσφυση (ακόμα και με την απενεργοποίηση του ASR-Σύστημα αντισπίν), ενώ με άτσαλες "τιμονιές" και άφημα του γκαζιού μέσα στην στροφή, το πίσω μέρος του αυτοκινήτου κλείνει ελαφρώς την πορεία με προοδευτικό τρόπο και κατόπιν επεμβαίνει διακριτικά το ESP (το οποίο δεν απενεργοποιείται). Εκεί που θα μπορούσε να γίνει ακόμη περισσότερη βελτίωση είναι όχι τόσο στην αίσθηση και αμεσότητα του τιμονιού, όσο στο "σφίξιμό" του όταν αυξάνονται τα χιλιόμετρα κίνησης. Τέλος, τα φρένα αποδεικνύονται αποτελεσματικά σε ένα απότομο φρενάρισμα, με το αντίστοιχο πεντάλ να έχει καλή αίσθηση.
Αλλαγές στην ανάρτηση
• Αύξηση των μετατροχίων κατά 20 χλστ.
• Νέες αντιστρεπτικές δοκοί εμπρός - πίσω
• Νέα αμορτισέρ, ελατήρια και ελαστικά παρεμβύσματα
• Αύξηση της στρεπτικής ακαμψίας
Σε σβέλτους ρυθμούς οδήγησης οι τροχοί δύσκολα θα χάσουν έστω και στιγμιαία την πρόσφυσή τους, ενώ ακόμη και με "άτσαλη" οδήγηση στις στροφές, το Bravo (με το στάνταρ ESP) είναι άμεσα ελεγχόμενο.

Η ανάρτηση προσφέρει ένα πολύ καλό συνδυασμό μεταξύ άνεσης και οδικής συμπεριφοράς, ενώ το τιμόνι έχει καλή αίσθηση, αλλά θα το θέλαμε πιο βαρύ.

 
 Fiat Bravo 1,4 T-Jet 150 HP
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Σπορτίφ εσωτερικό με στιβαρή συναρμολόγηση
Καλοί χώροι επιβατών - μεγάλο σε όγκο πορτ μπαγκάζ
Σταθερό, άνετο και με προοδευτικές αντιδράσεις στο δρόμο