Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  1/1/2008
TEST
Mοναδική
Εσωτερικό - Χώροι
Διαβάστηκε από 16124 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:1/1/2008
Για τέσσερις αγωνιζόμενους
Η κεντρική κονσόλα φιλοξενεί όλα τα χειριστήρια και κάνει εύκολη τη ζωή του οδηγού, ενώ το σύστημα διαχείρισης των επιμέρους συστημάτων iDrive έχει βελτιωθεί, προσφέροντας καλύτερο και ευκολότερο έλεγχο μέσω του περιστροφικού χειριστηρίου.
Στο εσωτερικό της M3 δεν παρατηρούμε τεράστιες διαφορές σε σχέση με τις υπόλοιπες κουπέ εκδόσεις της σειράς 3. Έτσι, ο διάκοσμος χαρακτηρίζεται ευχάριστος και η ποιότητα τόσο των υλικών όσο και της συναρμολόγησης βρίσκονται σε κορυφαία επίπεδα. Επειδή έπρεπε να διαφοροποιηθεί ως η "Μ" έκδοση, ραφές μπλε και κόκκινου χρώματος επιλέχθηκαν για το δερμάτινο σαλόνι, ενώ αλλάχθηκαν και τα καθίσματα με άλλα ημιμπάκετ, που προσφέρουν πολύ καλή στήριξη και είναι και άνετα. Άλλα στοιχεία που συναντάμε στην Μ3, είναι ο πίνακας οργάνων, με το γνωστό -και από την προηγούμενη- στροφόμετρο, με μεταβλητές ζώνες προειδοποίησης, που περιορίζουν τις στροφές όταν το λάδι του κινητήρα είναι κρύο, τα λογότυπα Μ, τα αλουμινένια πεντάλ και εσωτερικά χρωμιωμένα μαρσπιέ, καθώς και τα ανθρακονημάτινης αισθητικής φιλέτα στο ταμπλό. Όσον αφορά στους χώρους, οι αποκλειστικά 4 επιβάτες -αφού υπάρχει χώρισμα ανάμεσα στα πίσω καθίσματα- θα φιλοξενηθούν άνετα, με το χώρο αποσκευών να επαρκεί και για τον… αγωνιστικό τους εξοπλισμό, με όγκο 400 λίτρων.

 
 ΒMW M3 Coupe
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
M Drive
Εσωτερικό - Χώροι
Κινητήρας - Επιδόσεις
Oδική συμπεριφορά