Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  3/6/2008
Πρώτη επαφή
Second phase
Oδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 3896 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:3/6/2008
Πιο σταθερό στο δρόμο
Το νέο 3θυρο Aveo διαθέτει πιο σκληρή ανάρτηση, καθώς και πιο ενισχυμένο αμάξωμα από ατσάλι, σε σχέση με το προγενέστερο μοντέλο. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, το αυτοκίνητο να εμφανίζεται πιο σταθερό στο δρόμο, ακόμη και σε υψηλές ταχύτητες. Οι κλίσεις του αμαξώματος είναι περιορισμένες σε σχέση με το παρελθόν, ακόμη και στις κλειστές στροφές. Ωστόσο, σε δρόμους με συνεχείς ανωμαλίες, όπως σε αυτούς της πόλης Βρότσλαβ της Πολωνίας, όπου είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το 3θυρο Aveo των 1,4 λίτρων, μπορεί να αντιληφθεί κανείς, ότι η ρύθμιση της ανάρτησης επιδρά αρνητικά στην παρεχόμενη άνεση. Το τιμόνι είναι καλό σε αίσθηση και σε αμεσότητα, κάτι που δεν ισχύει -τουλάχιστον σε μεγάλο βαθμό- και στον επιλογέα των ταχυτήτων, ο οποίος αφήνει μια "αβεβαιότητα" σε σχέση με το κούμπωμα των ταχυτήτων. Τέλος, τα φρένα ικανοποιούν τόσο σε αίσθηση, όσο και σε απόδοση.
Στο δρόμο το Aveo παρουσιάζεται σταθερό, τόσο σε κλειστές στροφές όσο και στον αυτοκινητόδρομο, γεγονός που οφείλεται στην πιο σφικτή -σε σχέση με το παρελθόν- ανάρτησή του.

 
 Νέο 3θυρο Chevrolet Aveo & Εpica με 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Oδική συμπεριφορά
Άνετο σε χώρους για τους επιβάτες
Με περισσότερους ίππους στα 1,2 και 1,4 λίτρα
Νέο αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων για το Epica