Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  8/7/2008
TEST
Προσιτή πολυτέλεια
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 24374 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:8/7/2008
Χωρίς "εξάρσεις" ο κινητήρας των 143 ίππων
H κινητήρια μονάδα των 1,8 λτ. με το μηχανικό υπερσυμπιεστή αποδίδει στη βασική έκδοση CLC 180 Kompressor 143 ονομαστικούς ίππους και 220 Nm ροπής. Το μηχανικό αυτό σύνολο εμφανίζει μέτριο τράβηγμα κάτω από τις 2.000 σ.α.λ., το οποίο βελτιώνεται από τις μεσαίες και άνω, όπου το αυτοκίνητο επιταχύνει σε ικανοποιητικούς ρυθμούς τόσο από στάση όσο και εν κινήσει, χωρίς να ενθουσιάζει. Στις υψηλές στροφές χάνει την ισχύ του και παρουσιάζει μια σχετική απροθυμία, ενώ οι 18άρες ζάντες της έκδοσης με το sport πακέτο δείχνουν να "πνίγουν" τον κινητήρα μαζί με το αυξημένο βάρος των 1,5 τόνων του αμαξώματος. Επίσης, το 6τάχυτο κιβώτιο έχει σχετικά μακριά κλιμάκωση και ο επιλογέας με τις αντίστοιχες διαδρομές δε διακρίνεται για την ακρίβειά του στις γρήγορες αλλαγές, ενώ, τέλος, από πλευράς θορύβου, η τραχύτητα που παράγει το μοτέρ διαπερνά την πολύ καλή ηχομόνωση της καμπίνας, χωρίς ωστόσο να ενοχλεί τους επιβάτες σε ένα ταξίδι.
Το υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ των 1,8 λτ. με τους 143 ονομαστικούς ίππους κινεί σε ικανοποιητικούς ρυθμούς το βαρύ αμάξωμα και έχει μια απροθυμία στις χαμηλές στροφές.

 
 Νέα Mercedes CLC 180 Kompressor
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Με αναβαθμισμένη Τεχνολογία
Στο δρόμο
Κινητήρας