Θέματα αγοράς Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  19/8/2008
Θέματα αγοράς mtx
Ξεχώρισαν...
Honda Accord 2,0
Διαβάστηκε από 14551 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:19/8/2008
Όλο προσόντα…
Το νέο Honda Accord προβάλλει πλέον τη σύγχρονη αισθητική της εταιρείας, συνεχίζοντας να αποτελεί μια ξεχωριστή πρόταση στη μεσαία κατηγορία -απ' όλες τις απόψεις.
Το μεσαίο ιαπωνικό sedan της Honda επιστρέφει για να αποτελέσει για άλλη μια φορά μια πρόταση εκτός συμβατικότητας. Ακολουθώντας τη στρατηγική του μικρότερου Civic, το νέο Accord είναι και εκείνο σχεδιαστικά ξεχωριστό τόσο στο εξωτερικό του, όσο και στο εσωτερικό του, ενώ διαθέτει πληθώρα νέων στοιχείων, με σκοπό να τονωθεί ο premium χαρακτήρας του.
Εμφάνιση
Η "αιχμηρή" σχεδίαση με τις έντονες ακμές στο αμάξωμα ήταν κυρίαρχη και στην προηγούμενη γενιά του Accord, ωστόσο τώρα είναι εμφανώς πιο δυναμική και κρίνεται συνολικά πιο ελκυστική, αν και οι αλλαγές είναι περιορισμένες. Στο εμπρόσθιο μέρος, η μάσκα έχει μεγαλώσει αισθητά και εφάπτεται πλέον με τα στενά φωτιστικά σώματα, ενώ το καπό έχει πιο καμπυλωτό σχήμα, προσδίδοντας έτσι μια πιο εκλεπτυσμένη και δυναμική αισθητική. Κοιτάζοντας το αμάξωμα από το πλάι, οι διαφορές σε σχέση με το παρελθόν είναι δυσδιάκριτες και μόνο οι μεγαλύτερες πίσω κολόνες και οι νέοι καθρέφτες υποδηλώνουν ότι μιλάμε για τη νέα γενιά του Accord, ενώ εδώ τα τόξα που το διατρέχουν έχουν τονιστεί. Αντίθετα στο πίσω μέρος, οι αλλαγές είναι πιο εμφανείς, με το νέο πιο μυώδους σχεδίασης προφυλακτήρα και τα καλαίσθητα και πιο μεγάλα φωτιστικά σώματα να του χαρίζουν την απαραίτητη δυναμική και εκεί.
Τι άλλαξε σε σχέση με το παρελθόν;
Το νέο Accord είναι μεγαλύτερο από το προκάτοχό του κατά 61 χλστ. σε μήκος και κατά 80 χλστ. σε πλάτος, ενώ το ύψος του μειώθηκε κατά 10 χλστ. Αυξημένο είναι και το μεταξόνιο κατά 35 χλστ., ενώ και τα μετατρόχια προς όφελος της οδικής συμπεριφοράς και των χώρων. Το νέο Accord, τέλος, διαθέτει -σε επίπεδο μηχανικών μερών- σύγχρονα τεχνολογικά στοιχεία, νέους κινητήρες και κιβώτια ταχυτήτων, όπως και ελαφρώς διαφοροποιημένη δομή αναρτήσεων.
ΣΥΝ & ΠΛΗΝ
(+): Οδική συμπεριφορά και αίσθηση, εμφάνιση εσωτερικού - εξωτερικού, ποιότητα κατασκευής, κατανάλωση, αίσθηση κιβωτίου ταχυτήτων
(-): Μέτρια επίπεδα χώρων, αίσθηση συστήματος διεύθυνσης
Ξεχωριστό και στο εσωτερικό του
Αν στο εξωτερικό του το νέο Αccord ακολουθεί κατά κάποιον τρόπο την αισθητική του προηγούμενου, στο εσωτερικό του είναι εντελώς νέο και σημαντικά πιο σύγχρονο. Η σχεδίαση είναι ξεχωριστή και εμφανίζει στοιχεία που είδαμε και στα χάτσμπακ Civic, με κυρίαρχο χαρακτηριστικό την κεντρική κονσόλα, που φιλοξενεί τη μεγάλη οθόνη στο πάνω μέρος της και τον όμορφο πίνακα οργάνων σε πρώτο πλάνο, στη μεριά του οδηγού. Η ποιότητα κατασκευής είναι αναβαθμισμένη σε σχέση με το παρελθόν και χαρακτηρίζεται πολύ καλή, με ανάλογη συναρμολόγηση των επιμέρους τμημάτων. Το τιμόνι έχει σπορτίφ σχεδίαση και ενσωματώνει πληθώρα διακοπτών, ενώ, τέλος, ο οδηγός θα εκτιμήσει τη σπορτίφ θέση οδήγησης (χαμηλά τοποθετημένη), που εντείνει το σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
Χώροι
Οι χώροι στο νέο Accord είναι βελτιωμένοι σε σχέση με το προηγούμενο, όμως και πάλι δεν αρκούν για να το εντάξουν στα πιο ευρύχωρα -με τα δεδομένα της κατηγορίας. Η βασική διαφορά εστιάζεται εκεί που έπασχε το προηγούμενο και το σημείο αυτό ήταν το εσωτερικό πλάτος του πίσω καθίσματος, το οποίο πλέον είναι κατά 45 χλστ. αυξημένο (1.386 χλστ. συνολικά) και το οποίο δύναται να φιλοξενήσει σχετικά πιο εύκολα τρεις επιβάτες. Ο χώρος για τα πόδια και τα κεφάλια των επιβατών είναι επαρκείς, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 467 λίτρων και ικανοποιητικό σχήμα.
Οδική συμπεριφορά: Περισσότερο σπορτίφ με μέτρια άνεση
Το Honda Αccord στη νέα του γενιά εμφανίζει έναν περισσότερο οδηγοκεντρικό χαρακτήρα, που αρχικά γίνεται αντιληπτός από την αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός του. Έτσι, εκείνο εστιάζει στη σπορτίφ αίσθηση και συμπεριφορά και όχι τόσο στην άνεση, όπως τα περισσότερα αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας. Η πρωταρχικής σημασίας ρύθμιση της ανάρτησης, λοιπόν, είναι σχετικά σφιχτή, με αποτέλεσμα οι έντονες ανωμαλίες να γίνονται αντιληπτές από τους επιβάτες. Από την άλλη, όμως, οι τάσεις του αμαξώματος είναι πιο εύκολα αντιληπτές σε γρήγορη κίνηση, που συνεπάγεται και καλύτερο έλεγχο, ενώ επιπλέον οι κλίσεις που εμφανίζονται σε δρόμο με στροφές είναι μειωμένες -τηρουμένων των αναλογιών. Το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας (VSA, κατά τη Honda) θα επέμβει όπου χρειαστεί, για να διατηρήσει την ουδετερότητα του Accord σε ολισθηρό οδόστρωμα. Το σύστημα διεύθυνσης με τη μεταβαλλόμενη υποβοήθηση παρουσιάζει μια ασάφεια σε χαμηλές ταχύτητες γύρω από τη θέση της ευθείας, ωστόσο όταν οι ρυθμοί ανέβουν, μπαίνει και εκείνο μέσα στο παιχνίδι, παρουσιάζοντας καλή αίσθηση και ακρίβεια στις εντολές του οδηγού. Τέλος, τα φρένα ακινητοποιούν το αμάξωμα από τα 100 χλμ./ώρα σε 40,7 μέτρα και παρουσιάζουν καλή αίσθηση.
Νέος κινητήρας και νέο κιβώτιο
Ο δίλιτρος κινητήρας του Accord είναι νέος και αν και έχει παραπλήσια απόδοση και ροπή με τον προηγούμενο S20, παρουσιάζει καλύτερα χαρακτηριστικά λειτουργίας. Πιο συγκεκριμένα, οι 156 δυναμομετρημένοι ίπποι του αποδίδονται σε ελαφρώς πιο αυξημένες στροφές από το παρελθόν. Ο κινητήρας αυτός της σειράς R20A3 εφαρμόζει έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής και σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων (i-VTEC), ενώ βασική του αλλαγή είναι ότι περιλαμβάνει αυξημένης διαμέτρου βαλβίδες εισαγωγής, καλύτερη βύθιση και καλύτερη ροή αερίων εισαγωγής και εξαγωγής, που του χαρίζουν καλύτερες τιμές κατανάλωσης. Οι επιδόσεις του είναι πολύ καλές για τα δεδομένα της κατηγορίας και η λειτουργία του ικανοποιεί με την ελαστικότητα σε όλο το φάσμα περιστροφής του. Ο κινητήρας αυτός συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο κλειστής κλιμάκωσης (έναντι του 5τάχυτου του παρελθόντος).
Highlights τεχνολογίας
To Αccord διαθέτει στον προαιρετικό του εξοπλισμό το προηγμένο σύστημα υποστήριξης οδήγησης της Honda, με την ονομασία "ADAS" (Adaptive Driving Assist System). Εκείνο αποτελείται από 3 υποσυστήματα τα οποία είναι τα εξής:
LKAS
Το σύστημα Lane Keeping Assist χρησιμοποιεί μια κάμερα, η οποία ανιχνεύει την απόκλιση του αυτοκινήτου από τη λωρίδα κυκλοφορίας και διορθώνει τη διεύθυνσή του, εφ' όσον η κίνηση είναι ακούσια.
ACC
To σύστημα Αdaptive Cruise Control χρησιμοποιεί ένα ραντάρ ανίχνευσης της απόστασης μεταξύ του Accord και του προπορευόμενου αυτοκινήτου, έτσι ώστε να την διατηρεί σταθερή.
CMBS
Το σύστημα Collision Mitigration Brake System το γνωρίσαμε και στη ναυαρχίδα της Honda, στο Legend. Eίναι ένα σύστημα το οποίο αντιλαμβάνεται την πιθανή μείωση της απόστασης (λειτουργεί σε συνδυασμό με το ACC) και ειδοποιεί τον οδηγό σε περίπτωση σύγκρουσης.

 
 TA ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΟΥ ΔΟΚΙΜΑΣΑΜΕ ΦΕΤΟΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Hyundai i10 1,1
Νέο Opel Agila 1,2
Suzuki Splash 1,2
Νέο Chevrolet Aveo 3d 1,2
Νέο Seat Ibiza 1,4 85 PS
Kia Pro_cee'd 1,6
Νέο Audi A4 1,8 TFSI
Citroen C5
Honda Accord 2,0
Nέο VW Passat CC 1,8 TSI 160ps
Subaru Forester 2,0 Χ
Τoyota Land Cruiser V8 4,5 D-4D
Citroen C-Crosser 2,4
Peugeot 4007 2,4