Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  15/12/2009
TEST
(X)tra Ροπή
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 20942 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:15/12/2009
Ροπάτος και πολιτισμένος
Το δίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο ντίζελ μηχανικό σύνολο, απόδοσης 173 ονομαστικών ίππων και 360 Nm ροπής, εξασφαλίζει πολύ καλές επιδόσεις τόσο από στάση, όσο και εν κινήσει στο X-Trail. Ειδικά οι ρεπρίζ που επιτυγχάνει συγκρίνονται με ισχυρότερων turbo κινητήρων βενζίνης, αφού για τα 60-100 χλμ./ώρα με 4η χρειάζονται μόλις 5,9 δλ. και για τα 80-120 με 5η 8,7 δλ. Παράλληλα, η άφθονη ροπή που διαθέτει στις μεσαίες στροφές λειτουργίας του εκτιμάται δεόντως στα ταξίδια, αφού επιταχύνει άμεσα το αμάξωμα των 1,7 τόνων. Κάτω από τις 2.000 σ.α.λ. το τράβηγμά του είναι θετικό, αν και κατά την προσπέλαση έντονων εδαφικών ανωμαλιών εκτός δρόμου θα αναζητηθεί περισσότερη ροπή στις πιο χαμηλές στροφές. Επιπλέον, ο θόρυβος που παράγει δε θα ενοχλήσει τους επιβάτες, ενώ η κατανάλωσή του διατηρείται σε λογικά επίπεδα, ακόμα και όταν οδηγείται σε πιο πιεσμένους ρυθμούς.

 
 Nissan X-Trail 2,0 Diesel (173 PS)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Στο δρόμο
Εσωτερικό
Κινητήρας
Σύστημα 4κίνησης
Εξοπλισμός - Τιμή - Τεχνικά χαρακτηριστικά - Βαθμολογία